خبر خوب برای استقلالی ها در مورد بمب نقل و انتقالات

خبر خوب برای استقلالی ها در مورد بمب نقل و انتقالات

محمد محبی یکی از جذاب ترین خریدهای تابستانی فوتبال ایران را انجام داد و در شرایطی که گمان می رفت این وینگر باتجربه و ورزیده می خواهد به فوتبال پرتغال ادامه دهد، درخواست جدی ریکاردو سا پینتو برای جذب محبی باعث شد تا ستاره سابق سپاهان: این بار به عنوان بازیکن استقلال به لیگ ایران بازمی گردد. البته استقلال در جذب دائمی محمد محبی ناکام ماند و وینگر ایرانی باشگاه سانتا کلارای پرتغالی با امضای قراردادی قرضی به استقلال پیوست.

مدیران باشگاه استقلال با وجود صعود به هفته های پایانی لیگ بیست و دوم هنوز رضایت نامه محیبی را به طور کامل پرداخت نکرده اند تا یک اتفاق عجیب مدیریتی دیگر در فوتبال ایران رخ دهد. محبی با بازگشت به فوتبال ایران توانسته از نظر فردی به فرم ایده آل خود بازگردد و نقش مهمی در موفقیت های این فصل استقلال داشته است، بی شک بازگشت این ستاره باتجربه به تیم ملی مدیون عملکرد درخشان اوست. در استقلال

پس از جدایی محمد محبی، سانتا کلارا فصل بسیار فاجعه باری را در لیگ برتر پرتغال سپری می کند و جدول 18 تیمی در رده هجدهم قرار دارد و در فاصله 7 هفته مانده به پایان فصل 10 امتیاز از امنیت یاران محمد محبی فاصله دارد. باید از لیگ پرتغال به عنوان اولین کاندیدای سقوط به لیگ یک نام برد.

شاگردان دانیلو آچیولی در 13 بازی اخیر خود در لیگ برتر پرتغال تنها 2 امتیاز از 39 امتیاز ممکن به دست آورده اند تا بر وضعیت وخیم سانتا کلارا تاکید کنند. محمد محبی تا پایان فصل 2023-2024 با باشگاه پرتغالی قرارداد دارد اما قرار است در پایان لیگ بیست و دوم از استقلال جدا شود و برای تکمیل فصل پایانی قراردادش به تیم سانتا کلارا بازگردد، اما در این میان گفته می شود در قرارداد محبی آمده است که در صورت سقوط این باشگاه پرتغالی، گزینه فسخ ستاره ایرانی وجود خواهد داشت.

مدیران سانتا کلارا به دلیل بی ادبی مکرر مسئولان باشگاه استقلال در خصوص پرداخت رضایت نامه محمد محبی حاضر به مذاکره مجدد برای تمدید قرارداد محبی نیستند، اما در صورت آزادی محمد محبی در نقل و انتقالات تابستانی، بدون شک به دلیل تمایل خاص ریکاردو است. ساپینتو و استقلالی خوش شانس هستند باید با وینگر باتجربه خود قراردادشان را تمدید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید