خبر خوش برای بمب نقل و انتقالات پرسپولیس و یحیی

خبر خوش برای بمب نقل و انتقالات پرسپولیس و یحیی

در حالی که فصل به پایان نرسیده، شایعات و گمانه زنی های نقل و انتقالاتی درباره پرسپولیسی ها به اوج خود رسیده و در این مورد علیرضا بیرانوند به چهره ای خاص در رسانه های مجازی تبدیل شده است.

سایت nieuwsblad در حالی که اخباری از دیدار نماینده او با مدیران باشگاه پرسپولیس شنیده می شد به نقل و انتقالات تیم آنتورپ و همچنین علیرضا بیرانوند پرداخت.
در این گزارش آمده است: شاید فراموش کرده باشید، اما علیرضا بیرانوند 29 ساله پس از قرضی در بوآویستا در تابستان به آنتورپ بازخواهد گشت و باشگاه پرتغالی از بند فسخ استفاده نمی کند، اما او آینده ای در این باشگاه ندارد. . ..»
این سایت ادامه می دهد: بیرانوند مورد توجه پرسپولیس است و بعد از 12 بازی در آنتورپ که تنها با یک پرتاب بلند دیده می شد، با این تیم به توافق رسید.
اما شاید مهمترین نکته قسمت آخر این گزارش این باشد: «پرسپولیس مجبور نیست هزینه ای بپردازد [رضایت نامه] او باید هزینه کند، اما واقعیت این است که خروج آنتورپ از یک قرارداد پردرآمد برای این باشگاه بلژیکی یک اتفاق مثبت است.

پیش از این گزارش شده بود که این بازیکن بند 700 هزار یورویی محرومیت دارد و روزنامه پرتغالی نیز از بند فسخ یک میلیون یورویی در قرارداد اجاره او با بواویستا خبر داده بود.
کادرفنی باشگاه پرسپولیس در این رابطه اعلام کردند که نمی خواهند مبلغی برای رضایت نامه این دروازه بان پرداخت کنند و بیرانوند باید خودش در این مورد تصمیم بگیرد. مدلی که پرسپولیس هنگام انتقال سایر بازیکنان به قرارداد از آن پیروی می کند و رقمی به دستمزد آنها اضافه می کند اما به گفته این سایت بلژیکی، فروش آزاد بیرانوند این رقم اضافه را غیرضروری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید