خبر خوش گل محمدی به پرسپولیس در مورد بمب نقل و انتقالات

خبر خوش گل محمدی به پرسپولیس در مورد بمب نقل و انتقالات

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک اظهار داشت: هر دیداری که پیش رو داریم مهم است و هر چه جلوتر برویم حساسیت مسابقات بیشتر می شود در حالی که کسب این 3 امتیاز می تواند قهرمانی را به دنبال داشته باشد. با همه سختی هایی که داشتیم، توانستیم در بالای جدول باقی بمانیم و خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی معرفی کنیم.

* کار اصلی ما تازه شروع شده است

وی افزود: تلاش زیادی برای رسیدن به این مرحله انجام شده است اما این آغاز کار است. کار اصلی ما از این به بعد شروع می شود و باید بسیار متمرکزتر و پرانرژی تر از قبل کار کنیم. ما ماموریت سختی در پیش داریم اما امیدواریم دل هوادارانمان را شاد کنیم که انرژی مثبت زیادی به ما داده اند و به همین دلیل انگیزه بالایی داریم. تمام سختی هایی که تا الان پشت سر گذاشتیم به خاطر حضور گرم هواداران است. هستی ما برای آنها می جنگیم.

* اشتباهات انجام شده در بازی با آلومینیوم نباید تکرار شود

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: بازی آسانی نداریم. می دانیم که تیم آلومینیوم تیم خوبی در لیگ است و به نظر من آن تیم پدیده لیگ است. در بازی اول مقابل همین تیم شکست خوردیم و باید خیلی بیشتر از بازی قبل تلاش کنیم و بدویم. فردا مقابل حریف اشتباه نکنیم، اتفاقی که در مسابقه افتاد را تکرار نکنیم. یک اشتباه موثر در این دیدار حتی می تواند باعث شکست ما شود اما باید از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و در نهایت 3 امتیاز لازم را بگیریم.

* رضایان فردا می تواند خیلی به ما کمک کند

گل محمدی در خصوص عملکرد رضایان در تمرینات طی روزهای گذشته گفت: 2 تا 3 جلسه تمرینی که در روزهای گذشته از رضایان دیدم، در شرایط خوبی بود. احساس می کردم که او چندان آماده نیست، اما خوشبختانه در شرایط بدنی بسیار خوبی قرار داشت. او انگیزه زیادی دارد، قطعا چنین بازیکنی با کیفیت می تواند به ما کمک کند. او مطمئناً فردا می تواند کمک زیادی به ما کند.

* نمی دانم چرا بازی ها دیر برگزار می شود

وی در خصوص برگزاری این دیدار در ساعات پایانی عصر و نزدیک به شب نیز گفت: دلیل برگزاری این مسابقات را نمی دانم اما به شخصه به این موضوع توجهی ندارم. باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تا با آمادگی کامل وارد مسابقه فردا شویم.”

* درصدد جذب بازیکن با کیفیت خارجی هستیم

سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه از باشگاه درخواست بازیکن خارجی کرده است، گفت: ما سخت تلاش می کنیم و برای جذب بازیکن خوب خارجی تلاش زیادی کرده ایم، اما این کار چندان آسان نیست. در فصل، اما ما سعی می کنیم بازیکن باشیم.

* آنها باید برای خود القطر و پزشکان تصمیم بگیرند

گل محمدی در خصوص آخرین وضعیت عیسی القطر گفت: درباره این بازیکن صحبت های زیادی کرده ایم تا ببینیم وضعیت او چگونه است. در واقع او و پزشکان تیم باید تصمیم بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید