گزینه خارجی و جذاب ساپینتو برای نقل و انتقالات استقلال

گزینه خارجی و جذاب ساپینتو برای نقل و انتقالات استقلال

طبق قانون استقلال می تواند بازیکن خارجی دیگری بیاورد و سرمربی این تیم از ابتدای فصل تاکید کرده که عجله ای برای استفاده از چنین فرصتی ندارد و می خواهد فرد مورد نظر خود را انتخاب کند. در محل و پس از مطالعه دقیق. بازیکنی که ساپینتو قصد دارد در نیم فصل دوم به استقلال اضافه کند.

با وجود اینکه دو هفته تا شروع نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است، اما اخبار رسیده حاکی از آن است که ریکاردو هافبک خارجی مورد نظر خود را انتخاب کرده و منتظر شروع فصل نقل و انتقالات است تا برای حضور این بازیکن در تیم دانش آموزان خود را فراهم می کند. بازیکنی که البته باید از نظر مالی با باشگاه استقلال به توافق برسد.

البته آرزوی ساپینتو زمانی برآورده می شود که پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال نیز از این وضعیت خارج شود. باشگاه استقلال در حال حاضر با دو پرونده باز با فیفا روبرو است. یکی استراماهونی است که گفته می شود وام های لازم را برای پرداخت بدهی خود دریافت کرده است و دیگری هرویجه میلیچ است که هنوز دریافت درخواست هایش از باشگاه استقلال را تایید نکرده است و مدیر برنامه هایش در حال بازی است.

حال باید دید باشگاه استقلال چه زمانی می تواند ابتدا پنجره نقل و انتقالات خود را باز کند و سپس اقدام به جذب بازیکنان جدید کند. تا زمانی که این روند تکمیل نشود، باشگاه استقلال قادر به هیچ حرکتی در نقل و انتقالات نیست و باید تکلیف خود را در این مورد روشن کند تا به سراغ هافبک مورد نظر ساپینتو برود.

دیدگاهتان را بنویسید