گزینه های جذاب نقل و انتقالات در پرسپولیس

یکی از بازیکنانی که تمدید قراردادش با پرسپولیس مشخص نیست، گئورگی گلسیانی، مدافع گرجستانی این تیم است. وضعیت قرارداد این بازیکن به گونه ای است که سال دوم با توافق مالی طرفین تمدید می شود و این امری است که در حال حاضر محقق نشده است. گلچیانی برای ادامه همکاری در فصل دوم مبلغی از باشگاه درخواست کرده است که با پیشنهاد پرسپولیس فاصله زیادی دارد. همین مشکل باعث شد این بازیکن گرجستانی با گمنامی در پرسپولیس بماند. اگر باشگاه پرسپولیس بتواند رضایت مالی این بازیکن را جلب کند، گلسیانی در پرسپولیس می ماند و در غیر این صورت احتمال جدایی او از این باشگاه وجود دارد.

از دیگر بازیکنانی که یحیی گل محمدی برای تمدید قراردادشان درخواست کرده است، عیسی آل کثیر و امید عالیشاه هستند. گفته می شود آل کثیر برای تمدید قرارداد با پرسپولیس به توافق خوبی رسیده و این بازیکن همچنان می خواهد در جمع قرمزها بماند. اگر اتفاق خاصی نیفتد به زودی قرارداد این مهاجم خوزستانی تمدید می شود. البته شرایط امید عالیشاه فرق می کند. گل محمدی درخواست تمدید قرارداد با عالیشاه را دارد اما هنوز هیچ صحبت جدی و رسمی بین مسئولان پرسپولیس و عالیشاه صورت نگرفته است، هرچند کاپیتان قرمزها علاقه مند به ماندن در پرسپولیس است و به نظر می رسد از این پس باید او را پرسپولیسی دانست.

میلاد سرلک هافبک ملی پوش پرسپولیس نیز دیگر بازیکنی است که سرمربی این تیم می خواهد در این تیم بماند. او هیچ ابایی از ادامه فوتبال خود در خارج از کشور به عنوان لژیونر ندارد. مدیر برنامه های این بازیکن به دنبال پیشنهاد خوبی برای سرلاک است اما در صورت قطعی نشدن انتقال این بازیکن به خارج از کشور، یکی از گزینه های جذاب پرسپولیس برای تمدید قرارداد خواهد بود. سرلک یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس در سال های اخیر بوده و همین موضوع باعث شده تا گل محمدی از مدیران باشگاه بخواهد که او را حفظ کنند.

از طرفی بحث پیوستن محمدحسین کنعانی زادگان به پرسپولیس داغتر از همیشه شده است اما تفاوت مبلغ پیشنهادی این بازیکن با پرسپولیس دلیلی برای امضا نشدن این قرارداد است که پرسپولیس برای ثبت یک اتفاق جالب به این تیم ملحق می شود. در این زمینه ثبت کند.

موضوع شهاب زاهدی هم فرق می کند. این بازیکن در سال های اخیر فوتبال خود را در ایسلند، اوکراین و مجارستان ادامه داده و حالا در آستانه رفتن به پرسپولیس است. او روز گذشته مذاکرات مفیدی با مسئولان پرسپولیس انجام داد و حتی در چند مورد جزئی اختلافاتی وجود دارد که احتمالاً مانعی برای تکمیل این قرارداد نخواهد بود. زاهدی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در سنین پایین داشت، احتمالا برای دومین بار به پرسپولیس خواهد پیوست.

از سوی دیگر این روزها نام شهریار مقانلو مهاجم سابق پرسپولیس که فصل گذشته در سپاهان بازی می کرد برای بازگشت به جمع سرخ پوشان به گوش می رسد. در شرایط فعلی به نظر می رسد شانس مقانلو برای بازگشت به جمع سرخ پوشان زیاد نباشد اما شنیده می شود حرکت هایی صورت می گیرد تا این بازیکن دوباره به پرسپولیس بیاید. مگانلو اگر بتواند از سپاهان جدا شود یکی از جذاب ترین نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.

البته نقل و انتقالات پرسپولیس به این نام ها محدود نخواهد شد و مطمئنا سرمربی این تیم برنامه های بیشتری برای تقویت قرمزها خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید