خیال هواداران پرسپولیس راحت شد ما نقل و انتقالات را به بهترین شکل انجام می دهیم!

خیال هواداران پرسپولیس راحت شد  ما نقل و انتقالات را به بهترین شکل انجام می دهیم!

پرسپولیس از شروع طوفان نقل و انتقالات مدت هاست که بازیکنی جذب نکرده و همین موضوع هواداران این تیم را به شدت نگران کرده است. این موضوع باعث شد تعدادی از هواداران پرسپولیس حاضر شوند و بیرون از باشگاه تجمع کنند.

قصد این هواداران دیدار و گفتگو با مدیران باشگاه و ابراز گلایه از آنها بوده است. محرومیت اردوی ترکیه و نگرفتن بازیکن در ترکیب مهاجم و همچنین تعلیق عجیب نقل و انتقالات برای مدت طولانی موجی از نگرانی را در میان هواداران این تیم به وجود آورد که باعث شد برخی از آنها در باشگاه به رویارویی گفتگو با درویش .

در نهایت این اتفاق نیفتاد و درویش مانند دفعه قبل نتوانست هواداران را ببیند. همچنین محمد محمدی قائم مقام باشگاه نیز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در محل باشگاه حضور نداشت. با این حال برخی از هواداران به نمایندگی از سایرین وارد باشگاه شدند و با دو مدیر حاضر در باشگاه صحبت کردند.

هواداران پرسپولیس در این دیدار اطمینان داشتند که این باشگاه تمام تلاش خود را برای گزینه های یحیی گل محمدی انجام خواهد داد. آنها به هواداران قول داده اند همانطور که در نقل و انتقالات شروع خوبی داشتند، پایان خوبی هم داشته باشند و با جذب بازیکنان مناسب، تیم خوبی را روانه بازی های لیگ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید