علی خاطره خیال هواداران را راحت کرد. شاه ماهی استقلال دائمی است

علی خاطره خیال هواداران را راحت کرد.  شاه ماهی استقلال دائمی است

ستاره فرانسوی استقلال که در تمرینات این تیم حضور داشته و در تمرینات پیش فصل آبی پوشان زیر نظر جواد نکونام به کار خود ادامه می دهد، از وضعیت مالی باشگاه و عدم توافق با خود ناراضی است؛ اما در نهایت با حضور در تمرینات آبی پوشان در تمرینات آبی پوشان به کار خود ادامه می دهد. چرا که برخی رسانه ها همین یک هفته پیش مدعی شدند این بازیکن یعنی آرتور کوین یاماگا چند روز پیش با ارسال اطلاعیه ای به باشگاه استقلال خواستار پرداخت مطالبات خود شده است.

شایعه شده است که یاماگا از فصل گذشته 60000 دلار درخواست می کند و پیش پرداخت او برای فصل جدید 100000 دلار است. به همین دلیل این بازیکن خارجی با ارسال نامه اخطاری به باشگاه خواستار دریافت مبلغ 160 هزار دلار ظرف 15 روز شده است و طبق اطلاعات دریافتی این مهلت تا دو سه روز دیگر به پایان می رسد.

بر این اساس و با انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال این بحث هم مطرح شد که حالا یکی از اولین ماموریت های این چهره در سمت مدیرعاملی استقلال به رضایت یاماگا اختصاص یابد.

یامگا که پس از مصدومیت از ناحیه ران امروز به عنوان یکی از بازیکنان آماده استقلال به تمرینات تیمی بازگشت، از جمله بازیکنانی است که نکونام برای فصل جدید روی او حساب باز کرده است. این رقم 8 میلیارد تومان است و در شرایط سخت کنونی باشگاه استقلال، تامین این مبلغ به همراه پیش پرداخت سایر بازیکنان، مشکلات زیادی را برای مدیران استقلال ایجاد کرده است.

با این حال طبق شنیده های خبرنگار «فرهیختگان»، مدیران استقلال در روزهای اخیر دست به کار شده اند و در تلاش هستند تا به هرج و مرج ایجاد شده با تامین منابع ارزی برای پرداخت به موقع به بازیکن فرانسوی پایان دهند تا این بازیکن بتواند بدون هیچ دغدغه ای کار کند، بدون داشتن حق فسخ یک طرفه قرارداد در پایان مهلتی که به باشگاه داده شده، در استقلال ادامه دهد. یاماگا در دیدار تدارکاتی اخیر استقلال مقابل پیکان که پنجشنبه گذشته در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد، یکی از بهترین بازیکنان محسوب می شد و جالب اینکه در دوران مربیگری مجیدی، یاماگا این بار استقلال را در فاز هجومی همراهی کرد. تیم نکونام.

دیدگاهتان را بنویسید