آخرین اخبار نقل و انتقالات یحیی; 3 بازیکن پرسپولیس را شکست دادند

آخرین اخبار نقل و انتقالات یحیی;  3 بازیکن پرسپولیس را شکست دادند

بیست و یکمین دوره لیگ برتر در حالی به هفته های پایانی خود نزدیک می شود که رقابت استقلال و پرسپولیس به اوج خود رسیده است. پرسپولیس با 53 امتیاز به دنبال استقلال تهران بود تا اختلاف 4 امتیازی 5 بازی باقی مانده را جبران کند و صدر را از آبی ها بگیرد.

یحیی گل محمدی در هفته های اخیر استخدام بازیکن برای افزایش تمرکز بازیکنان تیمش را تکذیب کرده تا بازیکنان تیمش با آرامش بیشتری روی بازی های آینده تمرکز کنند. با این حال زمزمه هایی مبنی بر حضور لژیونرهای فعلی تیم ملی ایران که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند به گوش می رسد.

شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان دو مدافع اصلی تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی 2022 قطر با وجود حضور در لیگ ستارگان قطر همچنان در اخبار به نقل از پرسپولیس پیوستند.

خلیل زاده که قراردادش با الریان قطر به پایان رسیده است، پیش از پایان رقابت های باشگاهی این کشور در حال نهایی شدن قراردادش با الاهلی است تا با کنعانی ها ازدواج مجدد کند اما خبری از بازگشت آنها به فوتبال ایران و حضور در پرسپولیس نیست.

علاوه بر این علی علیپور مهاجم ماریتیمو پرتغال قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و تصمیم نهایی خود را برای لژیونر ماندن گرفته است.

بنابراین حضور این بازیکنان در فصل آینده در پرسپولیس منتفی است و ممکن است تنها علیرضا بیرانوند به جمع شاگردان یحیی گل محمدی بازگردد که هنوز مشخص نیست. لژیونرهایی که قرارداد ارزی می بندند تا دیگر علاقه ای به حقوق واقعی فوتبال ایران نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید