اخبار عجیب از نقل و انتقالات پرسپولیس

اخبار عجیب از نقل و انتقالات پرسپولیس

پرسپولیس اولین بازی نیم فصل را با رامین رضایان در معاینات پزشکی تهران و احمد گوهری روی نیمکت انجام داد اما دو بازیکن تاجیک به نام های وحدت حنان اف و منوچهر صفروف در ترکیب اصلی حضور داشتند و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند. نیز وجود داشت.

صفروف و حنانوف که در آستانه شروع نقل و انتقالات زمستانی به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس پیوستند تا اولین بازی نیم فصل دوم مورد استفاده قرار نگرفتند، آیا محدودیتی برای جذب بازیکنان آزاد به پرسپولیس وجود خواهد داشت؟ اما در مورد رامین رضایان، قرمزها هوشمندانه عمل کردند و در ساعات پایانی قرارداد او را ثبت کردند تا این بازیکن مانند احمد گوهری سهمیه نقل و انتقالات زمستانی داشته باشد.

نکته مهم اینکه مهدی شیری و بوژیدار رادوشوویچ به دلیل عدم حضور در این عکس دسته جمعی در حاشیه تمرین از جمع بازیکنان پرسپولیس کنار گذاشته شدند.

در میان بازیکنانی که این چارچوب را تشکیل دادند، علاوه بر دو بازیکن تاجیکستانی رامین رضایان، رضا اسدی، علی نعمتی، حامد پاکدل، احمد گوهری و علیرضا ابراهیمی، 8 بازیکنی هستند که سابقه قهرمانی با پرسپولیس را ندارند و به دنبال این هستند. اولین قهرمانی آنها در اولین قهرمانی آنها نیم فصل آنها در فصل آینده خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید