خانه تکانی پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی

پرسپولیس به عنوان قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر در این فصل نتوانست نتایج درخشان سال های گذشته و همچنین نتایج سینوسی این تیم از جمله 2 شکست مقابل آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان را تکرار کند و به تساوی برسد. در مقابل تیم هایی مانند هوادار، شهر خودرو این تیم با 6 امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در رده دوم قرار گرفت.

با وجود اینکه 6 بازی تا پایان فصل باقی مانده و پرسپولیس شانس قهرمانی دارد اما هواداران این تیم می دانند که کسب ششمین قهرمانی متوالی کار بسیار سختی است. با توجه به اختلاف بهتر استقلال و نتیجه بهتر در دیدار رودررو با پرسپولیس، قرمزها باید منتظر بمانند تا آبی ها حداقل 7 امتیاز از 6 بازی باقی مانده را از دست بدهند و با شکست دادن خود به صدر جدول صعود کنند. رقبا اگر این اتفاق بیفتد یکی از عجایب فوتبال خواهد بود، بسیاری از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس معتقدند تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در سطح این تیم نیستند و عملکرد ضعیف آنها باعث شده تا پرسپولیس از مسیر قهرمانی منحرف شود.

علاوه بر این سن برخی از بازیکنان پرسپولیس بالا رفته و به دلیل مصدومیت های زیاد، این بازیکنان دیگر مثل گذشته کارایی ندارند. چند خرید بد در این فصل نیز باعث شد تا پرسپولیس در برخی پست ها احساس ضعف کند. شنیده ها حاکی از آن است که یحیی گل محمدی نیز کاملا از این مسائل آگاه است و قصد دارد در تابستان دست به حرکتی بزرگ بزند و چند بازیکن پرسپولیس را در لیست خروج قرار دهد. برخی از این بازیکنان در پایان فصل آزاد خواهند شد اما خبری از تمدید قرارداد آنها نخواهد بود. سایرین با وجود اینکه قرارداد دارند در لیست خروج خواهند بود. تا جایی که می دانیم پرسپولیس در تابستان حداقل 6 خروجی خواهد داشت و البته امکان افزایش این تعداد در صورت جذب جایگزین مناسب وجود دارد. بدین ترتیب قهرمان 5 فصل اخیر لیگ برتر تابستان بسیار شلوغی خواهد داشت و باید منتظر نقل و انتقالات پرسپولیس برای فصل آینده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید