خانه تکانی تخت جمشید به سبک یحیی در پستی مهم

خانه تکانی تخت جمشید به سبک یحیی در پستی مهم

یحیی گل محمدی هنوز لیست بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه پرسپولیس نداده و اسامی بازیکنانی که در لیست مازاد قرار دارند مشخص نیست. با این حال شرایط فصل گذشته پرسپولیس و لیست این تیم حاکی از آن است که یحیی در خط حمله تیمش بازی خواهد کرد و حداقل دو مهاجم به ترکیب قرمزها اضافه خواهند شد.

پرسپولیس در فصل گذشته موفق شد 46 گل به ثمر برساند اما آمار مهاجم پرسپولیس قابل قبول نبود و یورگن لوکادیا که تعداد بازی هایش در لیگ برتر ایران حتی به حساب نمی آید بهترین مهاجم فصل گذشته پرسپولیس محسوب می شود. با 6 گل! به غیر از لوکادیا، نام شیخ دیابته با 3 گل و عیسی آل کثیر، مهدی عبدی و لئاندرو پریرا هر کدام با یک گل در لیگ برتر به چشم می خورد که نشان از ضعف آشکار خط حمله پرسپولیس دارد و به نظر می رسد یحیی. گل محمدی در نقل و انتقالات A تابستانی می رود تا خط حمله تیمش را تغییر دهد.

گل محمدی در لیگ بیست و دوم حتی به دلیل عملکرد غیرمنتظره مهاجمان تمام کننده تیمش تصمیم به تغییر پست چند بازیکن گرفت و در خط حمله در کنار امید عالیشاه از بازیکنانی چون وحید امیری و محمد عمری استفاده شد. با توجه به مشکلاتی که در خط حمله پرسپولیس وجود دارد، گل محمدی قطعا از مدیران پرسپولیس درخواست می کند تا دو مهاجم را به خدمت بگیرند که یکی از آنها خارجی خواهد بود.

البته اگر گزینه داخلی خوب پیدا نشود، پرسپولیس دو خواستگار خارجی جذب می کند. جدایی شیخ دیاباته از جمع قرمزپوشان قطعی است و پریرا با وجود اینکه قرارداد دارد، جایی در ترکیب یحیی برای فصل آینده ندارد. قرارداد عیسی آل کثیر به پایان رسیده اما هنوز توافقی برای تمدید قرارداد با این بازیکن صورت نگرفته است. با این حال احتمال ادامه حضور عیسی در پرسپولیس زیاد است و خود این بازیکن نیز علاقه مند به ماندن در این تیم است.

گفته می شود مهدی عبدی پیشنهادهای متعددی داشته که یکی از آنها خارجی است اما هنوز خبر جدایی او از پرسپولیس مشخص نیست. با توجه به شرایط فعلی و جدایی نهایی این دو مهاجم، یحیی می خواهد بهترین انتخاب را برای خط حمله داشته باشد و مهاجمانی را به خدمت بگیرد که عصای زیر بغل او در طول فصل باشند.

دیدگاهتان را بنویسید