چراغ سبز شاه ماهی برای تمدید قرارداد با استقلال

چراغ سبز شاه ماهی برای تمدید قرارداد با استقلال

از نزدیکان اتاق اجرایی باشگاه استقلال مطلع شدیم که ریکاردو ساپینتو که ظاهرا دو هفته پیش و پس از بازی مس رفسنجان تمایل به تمدید قرارداد خود را ابراز کرده بود، این باشگاه کمی غافلگیر شده است. آژانس نقل و انتقالات پرتغالی می خواهد بماند. با این تیم برای یک فصل دیگر انتظارات او را در خصوص تمدید قرارداد استقلال پایین آورد.

افراد نزدیک به کادر فنی استقلال اعلام کردند که ظاهرا ساپینتو در رابطه با تمدید قراردادش از باشگاه درخواست خانه شخصی، بلیط رفت و برگشت دائم پرتغال (در صورت نیاز)، خودروی شخصی راننده و مواردی از این دست کرده است که بخشی از این درخواست است. از نظر مسئولان باشگاه استقلال غیرقابل قبول به نظر می رسد. اما ظاهرا مدیر برنامه های سرمربی پرتغالی او را متقاعد کرده است که خواسته هایش را کاهش دهد. البته ساپینتو همچنان مطالباتی مانند پرداخت دستمزد بازیکنان، کمک در فصل نقل و انتقالات طبق میل و نظر خود، داشتن زمین تمرینی اضافی، داشتن فضای تمرین برای تماشای فیلم مسابقات و مواردی از این قبیل دارد. توسط مدیران باشگاه استقلال

اما موضوع دیگر مربوط به پرداخت پول است که ظاهرا ساپینتو روی این موضوع حساسیت چندانی ندارد. برخلاف آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال که حتی با یک روز تاخیر از استقلال 2400 یورو جریمه شد اما این مربی روی پول گرفتن حساسیت چندانی ندارد و فقط می خواهد شرایط استقلال آنطور که می خواهد باشد.

با این حال مشخص است که ساپینتو با دیدن حمایت همه جانبه مردم در ورزشگاه و فضای آنلاین، می خواهد در این تیم بماند و به دنبال جاه طلبی های خود در فوتبال باشد، اینگونه بود که برای یک سال دیگر به باشگاه چراغ سبز نشان داد. این تیم خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید