اجاره کار در شهرداری کرج; بودجه به جای شهری خرج حقوق می شود/ ورزش مختلط در پارک ها و باشگاه های البرز حیف است

ساعت: 16:29
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781808

آیت الله حسینی همدانی گفت: جای تاسف است که بانوان در ورزشگاه ها و باشگاه های ورزشی استان البرز مربی مرد داشته باشند یا در پارک ها به ورزش های مختلط بپردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عنوانامام جمعه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده اند اصلاح فرهنگ عمومی از هر چیزی مهمتر است، گفت: بعد از بیانیه گام دوم انقلاب بیشتر پرداخت کنید. توجه به این موضوع.»

آیت الله حسینی همدانی افزود: امروز مهم ترین وظیفه متولیان فرهنگی حفظ و حراست و تربیت کودکان و نوجوانان است، باید در زمینه کالاهای فرهنگی مفسده ای که در اختیار کودکان قرار می گیرد، مفسده داشته باشد.

وی گفت: دشمن در صدد القای نیات استعماری به فرزندان ایران است و از این طریق گفتمان وارداتی را در آنها ایجاد می کند که فعالان فرهنگی باید در عرصه تولید به این قشر توجه کنند که پوشش اسلامی یکی از آنهاست.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه رعایت پوشش موجب ارتقای امنیت اجتماعی می شود، تصریح کرد: اگر موضوع عفاف و حجاب سیاسی حل نشود شاهد تاثیر مستقیم آن بر آرامش روانی مردم خواهیم بود.

وی گفت: اگر موضوع عفاف و حجاب حل شود، طلاق محدود می شود و مصونیت برای جامعه ایجاد می شود و حضور امن زنان در جامعه افزایش می یابد. برابری جنسیتی و 2030 در حال تحول هستند.

امام جمعه کرج افزود: با اجرای سیاست مشترک جمعیتی باید نقشه های فرعونی و طاغوتی خنثی شود.

وی گفت: سونوگرافی زنان از مردان مکروه است، کارکنان پارک ها و بیمارستان ها کجا هستند؟ پیروی از راه تاگوت مهم است و هر کس شکست بخورد مانند یک فرعون عمل کرده است.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به واکنش سپاه پاسداران به خنثی سازی تحریم های آمریکا گفت: خداوند دشمنان ما را احمق کرد چرا که امسال در آستانه یوم الله سیزدهم آبان، نفتکش آمریکایی به تصرف ایران درآمد.

وی گفت: آمریکا برای محدود کردن ایران تحریم هایی را علیه کشورمان اعمال کرده است اما امروز جبهه مقاومت از سلاح های ایرانی سوء استفاده می کند. عقب نشینی تحقیرآمیز از افغانستان و عراق و اینکه آنها مجبور شدند با ایران در خلیج فارس فارسی صحبت کنند نیز به معنای زوال آمریکاست.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران که جبهه استکبار را در هم شکست، گفتمانی متمدنانه دارد و استکبار ستیزان را دور خود جمع کرده و در عدالت جهانی نقش ویژه ای خواهد داشت.

وی افزود: مردم خوشحال می شوند که فساد در حال بررسی است و اموال غارت شده به بیت المال بازگردانده می شود. این باعث اطمینان و آرامش است و مسئولان نباید بترسند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: متأسفانه تعداد زیادی در شهرداری کرج با اجاره بها مشغول به کار هستند، کل بنیاد شهید کشور با همه پرسنلش 6 هزار نفر و شهرداری کرج 13 هزار و 500 کارمند دارد! تمام پول ماده 100 به جای شهرستان خرج حقوق می شود.

وی گفت: هرکس در شورا 20 نفر را به بدنه شهرداری تزریق کرده است و نمی توان آنها را برکنار کرد زیرا در مقابل دفتر من یا استانداری البرز تجمع می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید