کرج پنجشنبه‌ها در پارک‌های البرز به یک شهرک بچه‌بازی تبدیل می‌شود


ساعت: 12:41
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910096

مهدی علیمردانی از برگزاری بازی هایی در روز پنجشنبه برای ایجاد نشاط اجتماعی و تقویت پیوند خانواده و کودک با بازی مادر و کودک در کرج خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی علیمردانی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار « تیتریک » از ایجاد پروژه بازی در روز پنجشنبه در بوستان های کرج خبر داد.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ایجاد نشاط اجتماعی در بین کودکان است و با فراهم آوردن فضای مشترک برای بازی مادر و کودک می توان گام مهمی در تقویت پیوند خانواده و کودک برداشت.

علیمردانی افزود: این طرح در بوستان های مناطق کم برخوردار انجام می شود و از همه شهروندان فهیم و دوست داشتنی کرج دعوت می شود تا در این رویدادها حضور پررنگی داشته باشند تا در نهایت در کنار هم شهری دوستدار کودک، سرزنده و سرزنده داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: دشمن به اهمیت جایگاه خانواده در کشور پی برده است از این رو از تمام هجمه های خود برای از بین بردن این اهمیت استفاده کرده است.

وی گفت: بازی های روز پنجشنبه اقدامی برای حمایت از بنیان خانواده با محوریت کودکان و مادران است، موضوعی که در البرز مغفول مانده است.

علیمردانی ادامه داد: این طرح از 28 آبان ماه در پارک عدل کرج آغاز شده و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

این مسئول در نهایت خاطرنشان کرد: مشارکت و استقبال خانواده ها در طرح بازی پنجشنبه به اجرای بهتر و بیشتر این طرح کمک می کند.

الهه ملاحسینی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید