هر چقدر برای تیم ملی خرج کنیم خرج نکرده ایم/ قیمت های بیشتر در فصول گذشته باعث حمایت امروز شده است


ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805506

باید فکر آسیا را کنار بگذاریم و به مرحله بعد فکر کنیم

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: هر چقدر برای تیم ملی فوتبال هزینه کنیم، هیچ هزینه ای نکرده ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم خیریه جوانان مبتلا به سرطان با حضور برخی از چهره‌های فوتبال درباره صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 جام جهانی 2022 گفت. این نشان دهنده کار خوب تیم و کادر فنی ماست که کار را به اینجا رساندند. امیدوارم کارکنان فدراسیون بازی های تدارکاتی بسیار خوبی را برای تیم ملی انجام دهند تا بتوانیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم و به دور بعد ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه گفته می شود این صعود ارزان ترین صعود جام جهانی است و اینکه آیا این صعودها در دوران تصدی وی با بی نظمی همراه بوده است، تصریح کرد: این هزینه ها باید محاسبه شود اما نه. در دوره های قبل هم همین شرایط بود و مربی مشخص بود. فکر می کنم هزینه های مربی در این دوره کمتر است، اما در دوره های قبل قطعا قیمت ها بالاتر بود و شاید همین حمایت ها امروز ما را به تیم ملی قدرتمندی رسانده است. برای تیم ملی که بتواند درآمدزایی کند، هر چقدر هم که هزینه کنیم، خرج نکرده ایم و اگر به آسیا افتخار کنیم، این یکی از بهترین دستاوردهاست.

کفاشیان درباره اینکه آیا تیم ملی می تواند از گروه خود به جام جهانی ادامه دهد، گفت: تیم ما چند سالی است که ساختار یافته و اکثر بازیکنان فعلی تیم های نوجوانان توانایی های خود را نشان داده اند. در دور قبل به آستانه صعود به مرحله دوم جام جهانی رسیدیم اما در این دوره فقط باید تلاش کنیم فکر آسیا را کنار بگذاریم و بتوانیم با دیدارهای تدارکاتی قدرتمندی جلو برویم.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال با اشاره به عملکرد عزیزی هادم در فدراسیون خاطرنشان کرد: او امسال قطعا عملکرد خوبی داشت و عملکردش خوب بود. از این به بعد بسیار مهم است که در مراحل بعدی موفق شوند.

کفاشیان درباره بدهی های مالیاتی فدراسیون فوتبال که در گذشته همچنان وجود دارد، گفت: همیشه بحث مالیات مطرح بوده است، اما در حال حاضر فدراسیون ذخایر زیادی در فیفا دارد که از پرداخت آن جلوگیری شده است. تغییرات مالیاتی به فدراسیون رونق بیشتری داده است، اما این روند ادامه دارد. همیشه اینطور بوده است. فدراسیون در گذشته تلاش های زیادی کرده است که باید به آنها توجه کنیم. قبلا تیم ملی فقط دو زمین داشت اما الان آکادمی داریم که در آسیا بی نظیر است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید