خبر موثقی از استعفای هورشیدی نشنیده ایم/ با مهدوی کیا صحبتی نکرده ایم، قراردادی ندارد.


ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810282

بهاروند مسئول برگزاری لیگ است. سراج احتمالاً گرفتار شده و نیامده است

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: خبر موثقی مبنی بر استعفای خورشیدی نشنیده ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس و احسان قاضی زاده هاشمی نماینده کمیسیون فرهنگی مجلس برای دیدار با میرشاد ماجدی رئیس موقت فدراسیون فوتبال راهی فدراسیون شدند.

احسان اصولی یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان این نشست گفت: در روزهایی که کار نمایندگان مجلس در جریان است و لایحه بودجه کشور در صحن بررسی می شود، میزبان ظرفیت بودیم و با حمایت مجلس، دولت و سایر نهادها «حصول گام های اجرایی در عرصه های مختلف برای توسعه و دستیابی به اهداف ملی فوتبال.

اصولی درباره وضعیت مالی فدراسیون با بیان اینکه فقط 3 میلیون در حساب فدراسیون وجود دارد، گفت: شنبه 30 بهمن که کارمان را شروع کردیم، وضعیت حساب های بانکی فدراسیون را بررسی کردیم. با وجود شعارهایی که فدراسیون در حال ثروتمند شدن است، تعداد آنها بسیار کم است. کمی بیش از 3 میلیون تن. پولی که ما برای حقوق کادرفنی و اداره روزانه فدراسیون داشتیم خیلی ناچیز بود. هر هیئت مدیره از سهم خود استفاده کرد و دست به کار شد. امیدوارم سرمایه های خوبی جذب کنم. در حوزه حمایت نیز اقداماتی برای تامین منابع مالی انجام شده است. در مورد مسائل مالی، ما یک تیم برای حسابرسی رسمی و پروتکل ایجاد کردیم.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اخراج دسته جمعی تعدادی از کارکنان این فدراسیون گفت: یکی از برنامه های دوستان قبلی بحث چابکی بود، آنچه در لیست کادرفنی دیدیم ویژه بود. برخی از آنها عقب نشینی کرده اند، اما برای ما مهم است که ماموریت ها را به پایان برسانیم. ما باید فضایی پایدار و به دور از تنش داشته باشیم. همه دوستانی که سال ها در فدراسیون هستند سرمایه انسانی هستند و باید حمایت و ظرفیت لازم را برای خدمت به آنها داشته باشیم. شایستگی و توانایی برای ما در کارمان برای رسیدن به اهداف مهم است.

اصولی در پاسخ به سوالی درباره استعفای میتبی هورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال، گفت: شایعاتی مبنی بر استعفای محتبی هورشیدی شنیده ایم اما خبر موثقی نرسیده است. با اعضای هیئت مدیره صحبت خواهیم کرد تا در مورد چند موضوع صحبت کنیم.

وی افزود: حمایت تیم ملی، کادر فعلی و دوری را در دستور کار داریم. ملی گراها تلاش زیادی کرده اند و ما حمایت داریم.

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان درباره وضعیت ستاد فنی تیم امید گفت: درباره تیم فوتبال امید نیز بحث و بررسی خواهد شد و نتیجه را اعلام خواهیم کرد. در این چند روز با مهدوی کیا صحبت نکردیم. آنها هیچ قراردادی ندارند و ما یک دور پروژه یورو بدون امضا داشتیم.

اصولی در پایان با تاکید بر وضعیت سازمان لیگ فوتبال و غیبت سراج در جلسات هیئت مدیره خاطرنشان کرد: در حال حاضر صحبتی درباره سازمان لیگ نشده و مسئولیت آن بر عهده بهاروند است. مهرداد سراج هم امروز به جلسه دعوت شده بود که احتمالاً اسیر شده و نیامده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید