بهره گیری از فناوری های نوین برای تجهیز اماکن ورزشی/ بانوان ورزشکار در میادین بین المللی می توانند الگو باشند

ساعت: 22:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800150

پنجمین جلسه هیات مدیره وزارت ورزش و جوانان؛

پنجمین جلسه هیات مدیره وزارت ورزش و جوانان به ریاست حمید سجادی در این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پنجمین جلسه هیات مدیره به ریاست حمید سجادی از زحمات مهدی علی نژاد که به مدت 2 سال مسئولیت ورزش قهرمانی و حرفه ای را بر عهده داشت، تقدیر شد.

در این جلسه مهدی افراسیابی نیز به عنوان مشاور و عضو کارگروه اقتصادی و پروین کرملو به عنوان رئیس دفتر نظارت و هماهنگی بانوان وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند.

وزیر ورزش و جوانان در بخشی دیگر از سخنان خود با ارائه گزارشی از وضعیت زیرساخت ها و اماکن ورزشی کشور گفت: در کنار تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی، باید تلاش کنیم برنامه های جدیدی را تدوین کنیم. برای توسعه زیرساخت ها استفاده بهینه از تکنولوژی روز برای تجهیز این مکان ها.

وی در ادامه سخنان خود بر توسعه ورزش بانوان تاکید کرد و بر ایجاد ساختار مناسب برای حضور موفق بانوان ورزشکار در عرصه های بین المللی تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم در کشور ورزشکار باشیم و از ویژگی های دینی و فرهنگی خود برخوردار باشیم. ورزش کشوری به عنوان الگوی موثر و موفق حضور.

محمد پولادگر نیز در این دیدار با تقدیر از حسن نیت وزیر و مجموعه ورزش و جوانان کشور گفت: همه ما در هر کجا که هستیم باید مسئولیت پذیر و پاسخگو باشیم و امیدوارم بتوانیم به خداوند متعال سربلند باشیم.

وی از ورزش به عنوان یک پدیده اجتماعی خاص و پر فراز و نشیب یاد کرد و گفت: این عرصه با ایجاد اتفاقات شیرین و خاطره انگیز نشاط اجتماعی را تداعی می کند.

معاون مسابقات قهرمانی و توسعه حرفه ای ورزش وزارت ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود با مهم خواندن رویدادهای بزرگ ورزشی در سال آینده گفت: و تبدیل به نشاط ملی شود.

در این جلسه مجید شهیدی، علی پسندیده، مهدی متکی فر، پروین کرملو، مهدی افراسیایی، فرهاد نیکوحصال، سید مجید سید مومنی، علی محمدی عراقی، مدیران وزارت ورزش و جوانان و مدیر عامل، مرهای وزیر اطلاعات توضیحاتی را برای آنها مسئولیت خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید