تقسیم بندی بازیکنان پیکان برای بازی استقلال نگران کننده است/ همیشه سعی کردیم با تمرین کمبودهای خود را جبران کنیم.


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806793

آنها یک بازی رسمی انجام دادند، اما ما 17 روز بازی نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از تعطیلات می آییم و این اولین بازی رسمی ما خواهد بود اما استقلالی ها بازی رسمی انجام دادند و شرایط خوبی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید معتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پیکان و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: واقعیت این است که قبل از تعطیلات شرایط خوبی داشتیم و فرزندانمان روند خوبی داشتند. وی ادامه داد: متأسفانه با شروع فصل تعطیلات و فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات، تعدادی از بازیکنان خود را از دست دادیم و مجبور شدیم یک بازیکن را بفروشیم و چند بازیکن دیگر نیز قصد جدایی را داشتند.

وی گفت: تنها خوبی ما در این مدت این بود که خوب تمرین کردیم. امیدوارم فردا بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهم. بازی اول بعد از تعطیلات سخت خواهد بود، به خصوص اگر تغییراتی در تیم ایجاد شود. البته ما همیشه نگاه مثبتی داریم و سعی کردیم با تمرین کمبودهای خود را جبران کنیم و خدای نکرده فردا بازیکنان بازی خوبی برگزار کنند.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که زمان بازی چه تاثیری بر عملکرد پیکان داشت، گفت: اتفاقی که به هر حال تمام شده است و بهتر است در مورد آن صحبت نکنیم، گفت: در آن زمان شرایط خوبی داشتیم اما امیدوارم فردا هر دو تیم بتوانند از پس آن بربیایند. تا با تمام وجود به میدان بروند.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری بازی با استقلال بعد از دیدار آبی ها با هواداران تاثیری در روند آنها دارد یا خیر، توضیح داد: به هر حال ما اولین بازی خود را بعد از تعطیلات انجام می دهیم، اما استقلال به طور رسمی یک بازی و یک بازی انجام داده است. بازی برای آنها.” آنها پیشرفت کرده اند و در شرایط خوبی هستند، اما ما تقریبا 17 روز است که بازی نکرده ایم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت نقل و انتقالات پیکان نگران کننده است، گفت: به هر حال ما مشکلات مالی داشتیم و حفظ غرفه برای باشگاه سخت بود. تیم های زیادی به دنبال او بودند و باشگاه باید این کار را انجام می داد، با توجه به اینکه ما به بخشی از این انتقال نیاز داشتیم و باید قراردادها را پرداخت می کردیم. خود بازیکنان دیگر هم می خواهند جدا شوند و این کمی نگران کننده است، اما فکر می کنم با کار بیشتر و انسجام بهتر می توانیم آن را جبران کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید