اجرای بعدی 4000 طرح ورزشی در کشور/ مشکل اشتغال قهرمانان المپیک و پارالمپیک حل شد

ساعت: 20:13
تاریخ انتشار: 1400/08/27
کد خبر: 1785414

حمید سجادی گفت: 4100 پروژه سبک با وام ملی و استانی توسط دفتر فنی و مهندسی وزارت ورزش پیگیری و تکمیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حمید سجادی امشب در سمینار فرصت ها و چالش های دو و میدانی در خصوص جذب ورزشکار و قهرمان در رامسر اظهار داشت: در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور دستوری در این بخش دادند و اکنون مشکل استخدام قهرمانان ورزشی در المپیک است. و پارالمپیک حل شده است.

وی با اشاره به وجود پروژه های نیمه وقت ورزشی افزود: شرکت توسعه و تجهیز 270 پروژه بزرگ و سنگین ورزشی در دست ساخت دارد که این پروژه ها به صورت نیمه تمام در حال اجراست که برخی از آنها بین 85 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند. “

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بین 30 تا 35 پروژه بزرگ تا پایان سال برنامه ریزی شده است، گفت: 4100 پروژه سبک با وام ملی و استانی توسط خدمات فنی و مهندسی این وزارتخانه پیگیری و تکمیل می شود. از ورزش

سجادی افزود: ورزش و جوانان مازندران با همکاری فدراسیون دوومیدانی نشست ارزشمندی با موضوع دوومیدانی کشور برگزار کردند که قرار است سمینار بررسی راهکارهای توسعه دوومیدانی با حضور اندیشمندان، کارشناسان و پیشکسوتان در رامسر باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه دو و میدانی 6 کیلومتر روز جمعه در رامسر برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز گفت: همه جامعه ورزش باید در این شرایط از وزیر حمایت کنند تا به اهداف بزرگی در توسعه ورزش برسیم و با دانشی که در دکتر سجادی وجود دارد امیدواریم شاهد باشیم. چیزهای خوب. در ورزش».

حسن رنگرز گفت: جامعه ورزش باید یک بار برای همیشه درباره یک مدیر ورزشی تحصیلکرده به اجماع برسد و باید منتظر ماند و به صورت مدیریت شده الزامات و انتظارات را دنبال کرد.

وی ادامه داد: قطعا حضور وزیر ورزش به عنوان وزیر اتفاق ویژه ای در عرصه دو و میدانی خواهد بود و می توان امیدوار بود که توسعه ورزش دو و میدانی باعث ارتقای جایگاه ورزش در کشور شود.

رنگرز گفت: دوومیدانی با حضور چهره های پرتلاش و صاحب نام روزهای خوبی را سپری کرد و با احسان حدادی به جایگاه بزرگی در المپیک دست یافت.

همایش بزرگ دوومیدانی خیابانی با تجلیل از سردار دلا، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حسن فقیهی جویباری و لطفی پور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به مدت دو روز در رامسر برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید