با قهرمانان المپیک و جهان آشنا شوید / برای تحقق بیمه قهرمانان تلاش کنید


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812710

دارندگان مدال طلای جهان و المپیک در فدراسیون تکواندو در خصوص موضوعات مختلف از جمله بیمه قهرمانان در رشته های مختلف گفت وگو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سجاد گنج زاده قهرمان المپیک 2020 توکیو و رئیس کمیته دو و میدانی کمیته ملی المپیک که صبح امروز برای تبریک به هادی ساعی به دفتر او رفته بود، در خصوص برخی از مسائل مربوط به قهرمانان گفتگو کرد. .

در این جلسه که مسعود حاجی زواره رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون تکواندو نیز حضور داشت، بیمه قهرمانان تیم ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موضوعات مختلف مرتبط با آن مورد بررسی قرار گرفت.

گنج زاده در این خصوص به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: برای تبریک به هادی ساعی به فدراسیون تکواندو آمدم و فرصت خوبی بود تا مواردی را با کمیته مطرح کنم که جلسه خوبی داشتیم و با توجه به کاری که انجام می دهیم. «به زودی خبرهای خوبی برای شخصیت ها خواهیم داشت.

وی افزود: بیمه دغدغه اصلی و مهم شخصیت هاست که سال هاست موضوعات مختلفی در این زمینه مطرح می شود اما در این مدت با کمک همه اعضای کمیسیون گام های موثری برداشته شده است. جلسات متعددی با کارشناسان مربوطه با مسئولان تامین اجتماعی برگزار کردیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم. در این راستا امروز صحبت های خوبی با هادی ساعی و مسعود حاجی زواره انجام شد. امیدواریم با همکاری کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و روسای فدراسیون برنامه بیمه ورزشکاران را اجرایی کنیم.

قهرمان المپیک در پایان گفت: ما نماینده ورزشکاران و قهرمانان هستیم و باید در مدتی که مسئولیت داریم در این زمینه موثر عمل کنیم و با همکاری و همفکری همه اعضای کمیته به اهداف کمیته برسیم. برنامه ها.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید