با شخصیت های اصلی “رستوران” آشنا شوید / عکس های جدید را کشف کنید


ساعت: 16:28
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878482

به تازگی شبکه یک سیما سریال «مستران» را روی آنتن برد که فضایی مرموز دارد و به افسانه های ایرانی می پردازد و در اینجا شخصیت های اصلی آن را مشاهده می کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پخش مجموعه تلویزیونی مستوران از پنجشنبه دوم تیرماه از شبکه یک آغاز می شود. این سریال به کارگردانی مشترک سیدجمال خاتمی و مسعود آپارور و تهیه کنندگی عطا پناهی جدیدترین محصول سازمان اوج است که به داستان های کهن ایرانی می پردازد. سریالی که زمان و مکان خود را ارائه نمی کند، اما شخصیت ها بیان و ادبیات کلاسیک دارند و لباس های معروف متعلق به داستانی بسیار قدیمی است. به نظر می رسد این سریال با اجزای خود در سفری ضروری و ضروری است و البته قبلاً در مقدمه گفته شد که به سراغ افسانه ها خواهد رفت. در آستانه پخش «مستوران» با شخصیت های اصلی آن آشنا می شویم.


حمیدرضا آذرنگ; لی


8c121dae f652 4716 981c 026c86297069 خبر خاکستری

لیث شخصیت اصلی سریال است. او یک آتار صادق در شهر مستوران است که عاشق ماجراجویی است. او ابتدا سعی می کند مشکلات را به روش خودش حل کند، اما سرنوشتش سرنوشت دیگری دارد و باید منتظر بماند تا ببیند دنیا برایش چه تدارک دیده است. در این چیدمان، شخصیت لیث رشد می کند، ناخالصی هایش خالص می شود و در نهایت به لیثی بهتر از ابتدای داستان تبدیل می شود.


بیژن بنفسکا; شاور

شاید در ابتدا شاور زرگر یکی از شخصیت های منفی سریال به نظر برسد اما با گذشت زمان وجوه دیگری از او در داستان نمایان می شود. این شخصیت پیچیدگی زیادی دارد و تشنه عشق است. شاید اگر مشکلش حل می شد زیاد شاهد آن نبودیم.


نازنین فراهانی; جوک


573ee593 a1a3 4052 8316 eb176fa77eb9 خبر خاکستری

جوکر آرام، مهربان و صبور است. او سختی ها و رنج های زیادی را پشت سر می گذارد و آنقدر از مشکلات می گذرد که درک آن برای همه سخت است. یکی از ویژگی های رایج آن این است که به ندرت مشکلاتی پیش می آید که شوخی را خراب کرده و سبک زندگی او را تغییر دهد.


رابعه اسکویی; طلا

طلا یک فالگیر است که قدرت های عجیب اما محدودی دارد. در مستوران افرادی هستند که به کار فالگیر اعتقاد دارند و حرف و نظر او را می پذیرند، اما گلد از آن دسته شخصیت هایی نیست که به راحتی بتوان ماهیتش را فهمید و دقیقاً در تیم بازی می کند از کشفیات سریال است. . برای مخاطب خواهد بود.


الهام جعفرنژاد; نورا

او شخصیتی است که با وجود همه زیبایی، مهربانی و جذابیتی که می تواند داشته باشد، همیشه در زندگی ناامن است و برای حفظ و ساختن زندگی خود تمام تلاش خود را می کند. تمام تلاش او این است که خانواده کوچکش را نجات دهد و اتفاقات غیرقابل پیش بینی در انتظار اوست.


روی میرعلمی; من آن را انجام خواهم داد


a6ef3c46 c328 4115 9f67 17e1e608f042 خبر خاکستری

جهاندهت را می توان یک «جنگجوی امیدوار» توصیف کرد. فردی که در تمام مراحل زندگی خود تلاش می کند تا همه اتفاقات کوچک و بزرگ زندگی به راه خود برود. او با انرژی زیادی برای رسیدن به آنچه می خواهد تلاش می کند و همیشه بسیار امیدوار است. جهاندهت از آن دست شخصیت هایی است که گذشته بسیار پیچیده و سختی دارد و در نهایت مسیر زندگی خود را انتخاب کرد.


الهه هادمی; الزال

یکی از شخصیت های مورد علاقه سریال “رستوران”; زنی سرسخت، مبارز و خشن که می توان گفت تقریباً شبیه هیچ زن دیگری در سریال نیست. وجه دیگری را در قسمت های مختلف شخصیت غزال می بینیم که حتی می توان گفت با وجود نامش که حیوانی آرام و افسرده است، روحیه جنگندگی دارد. در حالی که در بالای بدوی بودن و خشونت، زنانگی قهرمان چشمگیر است.


مزدک رستمی; نمک

سالاد از آن دسته شخصیت هایی است که به راحتی نمی توان آن ها را در دسته آدم های خوب یا بد دسته بندی کرد. پیچیدگی شخصیت او در طول داستان به حدی است که شاید نتوان تا پایان سریال او را به درستی شناخت و لایه های مختلف ویژگی های او را درک کرد.


علی دیده بان; لطفعلی

همه شخصیت ها توسط این شخصیت به هم گره خورده اند و نقطه عطف سریال رازهای شخصیت «لطفعلی» است. پسر باهوشی که سطح هوش او قابل توجه است و این ویژگی در بین کودکان رایج نیست. او نقطه اتصال همه شخصیت های سریال «رستوران» است و در بسیاری از قسمت های داستان حضور دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید