جزئیات فعالیت رستوران ها و اغذیه فروشی های استان زنجان در ماه مبارک رمضان / ممنوعیت رستوران های نزدیک اذان مغرب


ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820062

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: اصناف تهیه، پخت و توزیع غذا می توانند در ماه مبارک رمضان حداکثر یک ساعت قبل از اذان مغرب در خارج از منزل توزیع کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود موسوی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ وی گفت: امسال نیز مانند سال گذشته بازار اقلام اصلی ماه مبارک رمضان وجود دارد و در این راستا گشت های بازرسی بیشتری برای بعدازظهر که فعالیت تاجر زیاد است مستقر شده است. . “

وی با بیان اینکه در ساعات اولیه صبح اکثر نانوایی ها و میادین میوه و تره بار بیشتر مورد بازرسی قرار می گیرند، افزود: اولویت پیگیری اقلام ضروری به انبوه و بازار در نوبت صبح و بعدازظهر 6 است. تیم هایی که بر کار قنادی ها و سایر اصناف نظارت می کنند و خدمات ارائه می دهند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه اکیپی مشترک با اداره بازرسی اماکن از قبیل اغذیه فروشی ها، چلوکبابی، آمیوه و بستنی و سایر مراکز تشکیل شده است، گفت: این واحدها در ماه مبارک رمضان در روز نمی تواند فعال باشد. اما تیم سیار در سطح شهر در حال گشت زنی است و در صورت مشاهده، واحد صنفی تعطیل می شود.

وی با بیان اینکه تنها چند واحد صنفی مجوز ارائه خدمات به مسافران غیر روزه دار را داشتند، گفت: این اصناف با رعایت الزامات صنفی و استتار کامل فروشگاه از نظر دید، خدمات ارائه می دهند.

موسوی با اشاره به فعالیت اصناف دارای مجوز در نقاط مختلف ورودی زنجان از جمله میدان بسیج، خیابان خیام، میدان جهاد، تصریح کرد: سایر خواربارفروشی ها، رستوران ها در مرکز شهر تا پایان ماه مبارک رمضان در طول ماه مبارک رمضان فعالیت می کنند. روز بدون مجوز و در صورت ارائه خدمات تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه به استثنای چند مغازه که مجوز فعالیت در روز دارند، سایر اصناف باید حداکثر یک ساعت قبل از افطار کار خود را انجام دهند، گفت: به شرط رعایت حرمت و احترام این ماه پر ارزش پروتکل های بهداشتی را مد نظر قرار دهید

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید