با گزینه اصلی پرسپولیس برای تقویت خط حمله بیشتر آشنا شوید

با گزینه اصلی پرسپولیس برای تقویت خط حمله بیشتر آشنا شوید

گزینه بیرونی خط حمله پرسپولیس تغییر کرد. در حالی که بحث جذب ولینگتون لوئیس دسوزا مطرح بود اما قوانین سازمان لیگ در خصوص بازیکنان خارجی شاغل در لیگ های آسیایی باعث شد این بازیکن نتواند به ایران بیاید و یحیی گزینه دیگری را انتخاب کرد که مشخص شد برزیلی است.

لئاندرو پریرا بازیکن 31 ساله برزیلی است که در لیگ قهرمانان آسیا با گامبا اوزاکا هم بازی کرده و حالا یکی از گزینه های پرسپولیس است. این مهاجم نوک با توجه به تجربه حضور در لیگ قهرمانان، شرایط امضای قرارداد با پرسپولیس را دارد.لازم به ذکر است که قرارداد پریرا با گامبا اوزاکا 30 ژانویه (10 باخمن) به پایان می رسد و او می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی پرسپولیس شود.

ارزش این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت 600 هزار یورو درج شده است. پریرا که سابقه بازی در پالمیراس برزیل، کلوب بروژ بلژیک و گامبا اوزاکا ژاپن را در کارنامه دارد، قهرمان آسیا، سری آ، جام حذفی برزیل و البته ژوپیلر لیگ بلژیک نیز شده است. او 23 بازی برای تیمش انجام داد و در هزاران دقیقه ای که برای این تیم به میدان رفت، تنها 4 بار موفق به ثبت نام و ثبت 2 پاس گل شد. او در مجموع 62 بازی برای گامبا اوزاکا انجام داد و 11 گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد.

مهمترین تیمی که این بازیکن در آن بازی کرده کلوب بروژ بلژیک است که چهار فصل در آن بازی کرده است اما مجموع دقایقی که او در ژوپیلرلیگ (لیگ دسته اول فوتبال بلژیک) بازی کرده است زیاد نیست. او در 14 بازی و 568 دقیقه بازی برای کلوب بروژ تنها یک پاس گل داد. نکته جالب اینکه پریرا در لیگ اروپا 6 بازی و 294 دقیقه با این تیم بلژیکی بدون گلزنی انجام داد.

این مهاجم در چهار سال گذشته در فوتبال ژاپن حضور داشته و در تیم های مستومو یاماگا، سانفرز هیروشیما و گامبا اوزاکا بازی کرده است. او در این چهار سال 5351 دقیقه در لیگ جی ژاپن بازی کرد و در 94 بازی 30 گل و 6 پاس گل به ثمر رساند. او در مجموع 485 دقیقه در جام حذفی ژاپن بازی کرد و سه گل به ثمر رساند. یعنی هر 178 دقیقه یک گل به ثمر رساند. او در جام امپراتوری، پلی آف و سوپرجام ژاپن بازی کرد اما گلی به ثمر نرساند اما در لیگ قهرمانان آسیا آمار نسبتا خوبی دارد زیرا در 6 بازی و 191 دقیقه بازی 2 گل زد و یک پاس گل داد.

اما بهترین آمار این مهاجم از زمانی است که برای کشور خودش، برزیل بازی می کرد. از معروف ترین تیم های او در فوتبال برزیل می توان به چاپوکوئنسه، پالمیراس و پورتوگوسا اشاره کرد. این مهاجم در مجموع در سری آ برزیل در 81 بازی 29 گل و 3 پاس گل به ثمر رسانده و 8451 دقیقه در زمین حضور داشته است یعنی هر 188 دقیقه یک گل می زند که آمار خوبی است اما چهار سال از آن زمان می گذرد. آخرین حضور او در فوتبال برزیل

دیدگاهتان را بنویسید