با بازیکن جدید پرسپولیس بیشتر آشنا شوید

با بازیکن جدید پرسپولیس بیشتر آشنا شوید

شهاب زاهدی بازیکن 27 ساله ملایری که به تازگی به صورت مستقل به پرسپولیس پیوسته است با رضا درویش به عنوان بازیکن این تیم عکس رسمی خواهد گرفت.

با فلش شروع کنید

این بازیکن فوتبال خود را از سال 1388 از تیم جوانان پیکان آغاز کرد و تا سال 1392 جوان پیکان بود و سپس به مدت یک فصل به تیم مقاومت پیوست تا دوران سربازی خود را در آنجا سپری کند.

بازیکن قدیمی پرسپولیس

اولین حضور شهاب زاهدی در پرسپولیس به سال 1393 برمی گردد که در جوانی به عضویت این باشگاه در آمد. قرارداد او سه ساله بود و تا سال 1396 با این تیم قرارداد داشت و پس از یک فصل حضور در تیم جوانان پرسپولیس در تیم بزرگسالان نیز حضور پیدا کرد و در فاصله سال های 1393 تا 1395 چهار بار برای این تیم بازی کرد اما هرگز یک بار در این تیم حضور نداشت. یک گل برای پرسپولیس زد.

بازی در تبریز

زاهدی در آخرین سال حضورش در باشگاه پرسپولیس به عنوان بازیکن قرضی راهی ماشین سازی تبریز شد و در 12 بازی برای آن تیم به میدان رفت اما هنوز گلی به ثمر نرسانده است.

سفر به ایسلند

پس از پایان قرارداد این بازیکن با باشگاه پرسپولیس زاهدی، وی به عضویت باشگاه وستمانایای ایسلند درآمد. او در این مدت 23 بار برای تیمش بازی کرد و 8 بار گلزنی کرد.

حضور ناموفق در کره

حضور کوتاه مدت شهاب زاهدی در شروع فصل 2019 در باشگاه سوون سامسونگ این تصور را ایجاد کرد که شهاب زاهدی از این پس در لیگ برتر کره جنوبی بازی خواهد کرد، اما آژانس انتقال زاهدی با همکاری این بازیکن را به اوکراین فرستاد و باشگاه قهرمان المپیک دونتسک شد.

ورود به خاک اوکراین

شهاب زاهدی بین سال های 2019 تا 2021، 27 بار برای المپیک دونتسک اوکراین به میدان رفت و 11 گل به ثمر رساند. او سپس در سال 2021 به باشگاه زوریا لوگانسک منتقل شد و موفق شد در 28 بازی 8 گل برای آن تیم به ثمر برساند. سالی که با الهیار صیادمنش همبازی شد و روزهای خوبی را در شهری نزدیک زوریا سپری کردند.

آغاز ماجراجویی روسیه در اوکراین

این بازیکن پس از شروع تدارکات روسیه در اوکراین طی دو فصل گذشته لیگ برتر اوکراین را به دلیل شرایط آن کشور ترک کرد و راهی مجارستان شد تا به عضویت آکادمی پوشکاش درآید.

با تیم Magari بدرخشید

این بازیکن 36 بار در تیم جدیدش به میدان رفت و توانست 12 گل به ثمر برساند. شهاب در اولین فصل حضورش در این تیم 8 بار برای پوشکاش به میدان رفت و 4 گل به ثمر رساند. اما فصل گذشته در 28 بازی این تیم به میدان رفت و موفق شد 8 بار گلزنی کند تا ارزش های خود را بیش از همیشه نشان دهد.

بازیکن کلیدی تیم کانال

شهاب زاهدی فصل گذشته در 13 بازی از 28 بازی که از ابتدا برای پوشکاش انجام داد به میدان رفت و 1119 دقیقه را با هم تیمی هایش سپری کرد.

جشن جام حذفی مجارستان

مهاجم مورد نظر یحیی گل محمدی فصل گذشته دو بار برای تیم پوشکاش در رقابت های حذفی جام حذفی به میدان رفت و 134 دقیقه در زمین حضور داشت. شهاب زاهدی دو گل برای تیم پوشکاش در جام حذفی به ثمر رساند. او این گل ها را در دیدار مقابل تیم کاکواری و در برد 5 بر 2 خارج از خانه تیمش به ثمر رساند.

حضور در لیگ های بزرگ اروپا

از رکوردهای بازی های بین المللی شهاب زاهدی باید به این نکته اشاره کرد که وی با تیم های وستامنیا و زوریا لوگانسک 4 بار در یورولیگ حاضر شد و در آن رقابت ها موفق به گلزنی شد.

زاهدی همچنین 7 بار در جام یوفا به میدان رفته است که این 7 بازی با تیم های زوریا لوگانسک و پوشکاش آکادمی انجام شده است. او همچنین توانست یک بار با زوریا لوگانسک در این سطح گلزنی کند. مجموع دقایق بازی این بازیکن در جام یوفا و تورنمنت های یورولیگ 595 دقیقه است.

مهاجم لیگ قهرمانان آسیا

با توجه به در پیش بودن رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و حضور پرسپولیس به عنوان نماینده کشورمان در این دیدارها، بازیکنانی مانند شهاب زاهدی با داشتن تجربه بین المللی به ویژه حضور در لیگ های معتبر اروپایی، قطعا این بازیکن می تواند در فصل پیش رو سهمی داشته باشد. رفع مشکل مهم گلزنی تیم پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید