حضور قهرمانان جهان و المپیک سطح فنی جام باشگاه های آسیا را بالا برد/ تکواندوی ایران جایگاه خوبی در جهان دارد.


ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813403

صحبت های ناظر فنی فدراسیون جهانی تکواندو برای جام باشگاه های آسیا و جام فجر

ناظر فنی فدراسیون جهانی گفت: مسابقات آسیایی و جام باشگاه های فجر فرصتی است تا تکواندوکاران پس از دوری از مسابقات بین المللی شروع خوبی برای بازگشت به میادین داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ ماهر مگابله، ناظر تکواندو استرالیا در جام باشگاه های آسیا، جام فجر و جام جهانی رئیس جمهور گفت: این مسابقات با استقبال خوبی مواجه شد و حضور قهرمانان المپیکی، جهانی و با تجربه در این رقابت ها باعث ارتقای سطح فنی مسابقات شد. باید خیلی خوب باشه البته در بخش بانوان امیدواریم در سال های آینده کشورهای مختلف حضور داشته باشند زیرا در این دوره بیشتر مسابقات کشوری بود تا مسابقات، اما در بخش آقایان مسابقات خوبی برگزار شد.

وی افزود: متأسفانه فوران تاج این ورزش را در وضعیت بدی قرار داده است اما تکواندوکاران کشورهای مختلف به فکر جبران دوری از مسابقات هستند به خصوص که حضور قهرمانان جهان و المپیک در جام باشگاه های آسیا. باعث شده است حساسیت و سطح فنی مسابقات افزایش یابد و تکواندوکاران به دلیل دوری از مسابقات با انگیزه به رقابت بپردازند.

ناظر فنی فدراسیون جهانی در پایان گفت: تکواندوی ایران از جایگاه خوبی در جهان برخوردار است و همین امر باعث حضور تکواندوکاران خوب در این مسابقات می شود. تا به حال مشکل خاصی در بخش داوری ندیده ام و باید بگویم تا اینجا همه چیز خوب بود، چه از نظر فنی و چه در سطح فنی مسابقات، مخصوصاً زمانی که فرصتی برای تکواندوکاران کشورهای مختلف فراهم شد. با هم بیایند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید