جام ستارگان کراس فیت آغاز شد/ قهرمانان جهان و المپیک در این مراسم حضور داشتند


ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812739

پس از تشکیل جلسه هماهنگی و ارائه لباس ورزشکاران، داوران، عوامل اجرایی؛ مسابقات جام ستارگان کراس فیت از صبح امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه هماهنگی و رونمایی از لباس ورزشکاران، لیدرها و داوران شرکت کننده در جام ستارگان کراس فیت در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد که طی آن مسئولان برگزارکننده در جریان رقابت دو روزه برترین ها جلسات توجیهی برگزار کردند. از بهترین ها.خوب ها.رشته ها تنظیم شد.

در ابتدای این نشست سهراب آزاد رئیس انجمن کراس فیت ضمن خیر مقدم به ورزشکاران، مربیان، داوران، سرپرستان، حامیان و مهمانان، برای قهرمانان شرکت کننده در جام ستارگان آرزوی امیدواری کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم در رقابت سالم و اخلاقی در کنار دوستی «بهترین ها را در این زمینه معرفی کنید.

در این دیدار بهداد سلیمی قهرمان المپیک و جهان، علی پاکدامن بنیانگذار بازی های المپیک کشورمان، محمود عبدالهی، امیرحسین فرزانه و مهدی توتونچی، اعضای هیئت کراس فیت و بسیاری دیگر از چهره های ورزشی نیز حضور داشتند.

در این جلسه لباس ورزشکاران توسط مهمانان ویژه و همچنین توسط قهرمان با اخلاق این رشته مرتضی صداقت رونمایی شد.

در روز اول مسابقات کراس کانتری جام ستارگان با فاکتورهای سنجش استقامت قلبی عروقی و عضلانی از جمله دویدن 4000 کیلومتر با کیسه شن در مجموعه ورزشی آزادی و در روز دوم با آیتم های تخصصی کراس فیت در مجموعه ورزشی هایپر برگزار شد. اسکیت خواهد بود.

30 ورزشکار صبح امروز مبارزه خود را برای کسب بهترین رکورد و عنوان آغاز کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید