هدف ما ارتقای سطح کمی و کیفی کشتی در استان تهران/ حضور قهرمانان و پیشکسوتان جهان و المپیک از نکات برجسته کلاس دانش افزایی بود.


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883471

رئیس هیئت کشتی استان تهران حضور قهرمان جهان و المپیک در کنار پیشکسوتان را از نکات برجسته کلاس دانش افزایی مربیان استان تهران می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ محمدابراهیم امامی رئیس هیئت کشتی استان تهران گفت: کلاس دانش افزایی و یکسان سازی روش های آموزشی مربیان کشتی با حضور بیش از 600 مربی از استان های تهران و قم با مدرسین کشتی روز شنبه 31 تیرماه برگزار شد. آقایان دیر رئیس فدراسیون و یوسفی افشار مشاور عالی رئیس فدراسیون از لحاظ فنی میزبان تیم کشتی در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان بود.

امامی با اشاره به مباحث مطرح شده در این کلاس تصریح کرد: برگزاری این کلاس دو هدف داشت، هدف اول افزایش سطح دانش فنی مربیان و هدف دوم یکسان سازی روش های آموزشی مربیان به گونه ای که کشتی گیران می توانستند تکنیک ها را بهتر یاد بگیرند و بیشتر به صورت عملی بیاموزند.

رئیس هیئت کشتی استان تهران استقبال بسیار خوبی از سوی مربیان از این کلاس را عنوان کرد و خاطرنشان کرد: حضور قهرمانان و پیشکسوتان جهان و المپیک از نکات قابل توجه این کلاس بود و باعث شد تا جامعه کشتی استان تهران گرد هم جمع شود. تا همدیگر را ببینند، بنابراین با برگزاری این کلاس جلسه جدیدی خواهند داشت و همچنین با مشاهده موارد فنی مطرح شده، دانش شرکت کنندگان را افزایش می دهند.

وی با اشاره به حضور مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری در این کلاس، تاکید کرد: استاندار، شهردار، نماینده مجلس و رئیس دانشگاه آزاد نیز در این کلاس حضور داشتند و حضور آنها باعث شد مشکلات موجود را از نزدیک ببینند و با آنها برخورد کنند. کار بیایید و عیوب را برای نگهداری کشتی برطرف کنید.

امامی با اشاره به اینکه برنامه های آموزشی هیئت استان تهران محدود به برگزاری این کلاس نخواهد بود، تصریح کرد: برگزاری کلاس های کنترلی و ارتقای داوری و مربیگری و ارتقای دانش ادامه خواهد داشت و همکاران ما در هیئت کشتی استان تهران و در 2 بخش هایی در آنها در حال حاضر فعال هستند و در حال برنامه ریزی برای برگزاری کلاس ها هستند.

وی افزود: همچنین رئیس کمیته داوران هیأت کشتی استان تهران و سایر داوران بین المللی استان با بازدید از باشگاه ها، مربیان و کشتی گیران را از آخرین تغییرات و قوانین داوری مطلع می کنند تا سطح دانش آنها به دست آید. در زمینه داوری در حال پیشرفت است.

رئیس هیئت کشتی استان تهران در پایان گفت: کشتی ورزش اول کشور است و ما در هیئت تهران اقدامات لازم را برای افزایش کمی و کیفی کشتی انجام داده ایم تا کشتی در تهران به اوج خود بازگردد. روزها.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید