حضور بانوان در عرصه ملی باید از نظر کمی و کیفی افزایش یابد


ساعت: 18:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814374

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: آنچه در چهار سال اخیر در عرصه ورزش کشور تحت عنوان افتخاری به دست آمده، محصول شفافیت، انسجام و همدلی است و امیدوارم بتوانیم در سه گام سیاست گذاری کنیم. رویدادهای مهم: کشورهای اسلامی، جوانان آسیایی و بازی‌ها.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر صالحی امیری در نشست فدراسیون های ورزشی گفت: منجر به درخشش ورزش شود.

همچنین از وزیر ورزش و جوانان و همه کسانی که در مجمع عمومی فدراسیون حضور داشتند و مجموعه وظایف کمیته ملی المپیک را به اتفاق آرا تصویب کردند، تشکر می کنم.

وی بیان کرد: معتقدم از مجموعه اقدامات دو پیام می توان گرفت، اول اینکه همدلی، انسجام و وفاق راهبرد همیشگی مجموعه ورزشی است که در گرو تداوم توسعه پایدار ورزش در این سیاست و ایمان است. “

دوم اینکه ما معتقدیم وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک سلاح، اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون ها و هیئت های ورزشی این وزارتخانه هستند.

وی تاکید کرد: دین و اخلاق جوهره و محور ورزش قهرمانی است و برای رسیدن به کمال باید از محور اخلاق پیروی کنیم.

صالحی امیری حضور معاون رئیس جمهور در این جلسه را اقدامی شایسته ارزیابی کرد و با تقدیر از وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: حضور بانوان در عرصه های ملی باید از نظر کمی و کیفی افزایش یابد تا بر رویکرد باطل استکبار جهانی نسبت به ایران مهر شود.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در سال 1401 سه رویداد مهم در رقابت های کشورهای اسلامی، جوانان آسیایی و بازی های آسیایی را پیش رو داریم که امیدوارم با سیاست گذاری و توسعه بتوانیم به نتایج عالی دست پیدا کنیم. “

وی افزود: آنچه در چهار سال اخیر در عرصه ورزش تحت عنوان افتخاری به دست آمده محصول شفافیت، انسجام و همدلی است و در سال 1401 تلاش می کنیم صادقانه و عادلانه همه امکانات را در اختیار فدراسیون ها قرار دهیم.

صالحی امیری در پایان گفت: امیدوارم سال 1401 سال کسب فضیلت، عبور از مشکلات، عزت و سربلندی برای ملت شریف ایران باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید