تاکید بر لزوم جهش مدیریتی در دوره جدید استانداری/ کارکنان دولت سیزدهم باید چند برابر دولت های گذشته از نظر کمی و کیفی تلاش کنند.


ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822339

در مراسم تجلیل و قدردانی از استاندار سنندج عنوان شد؛

مراسم معارفه حسن عسکری سرپرست فرمانداری سنندج با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان و جمعی از مردم و مسئولان در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، یحیی نظری فرماندار سابق سنندج صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار سنندج که در تالار مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، اظهار داشت: مدیر فرهنگ و شهر اصیل باشیم و کار کنیم. سنندج، شهر مرکز موسیقی، مرکز شهر مساجد و…

وی گفت: این مسئولیت در شرایطی که مصادف با مهمترین رویداد و پدیده سیاسی اجتماعی انتخابات بود به من واگذار شد. برگزار می شود.

وی افزود: در طول 30 سال خدمت در جاهای مختلف با خدای خود عهد کرده ام که در هر جایگاه و در هر مرحله تلاش و کوشش کنم و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهم.

نظری یادآور شد: بحث مسائل اجتماعی و تاج به عهده وزارت کشور بود و ما هم انجام دادیم بنابراین اگر با معیشت مردم مواجه هستیم تیم هایی در سطح بازار تشکیل شد که همه در سطح شهرستان که استانداری است. نگهبان اصلی او برمی گشت تا کارش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

فرماندار سابق سنندج تاکید کرد: در بحث واکسن نیز جهش بزرگی صورت گرفت و امیدواریم ریشه این بیماری ریشه کن شود.

وی ادامه داد: در مواجهه با برخی مشکلات و معضلات مردم از جمله کم آبی، مشکلات حاشیه نشینی، مشکلات ترافیکی، کلاس های مزاحم و … شرمنده ام که به درستی به نتیجه نرسیدیم اما قدرت را دست کم نگرفتیم. و امیدوارم این مشکلات حل شود زیرا ما خود را بدهکار و درگیر با مردم می دانیم.

نظری در پایان گفت: هفته ای حدود 119 میلیارد از سوی دولت در سنندج و افتتاح سایر بخش های این طرح و پروژه هزینه شد.


متولیان امر با نخبگان و کارشناسان مشورت کنند

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج گفت: از زحمات و خدمات استاندار سابق سنندج قدردانی می کنیم و امیدواریم در سنگری دیگر به مردم کردستان کمک کند.

وی افزود: همچنین انتخاب استاندار جدید که یکی از نیروهای انقلابی و جهادگر استان است را به فال نیک می گیریم و امیدواریم با تلاش شبانه روزی خدمات زیادی ارائه دهد. “

امام جمعه از سنندج گفت: صداقت، امانت داری، خدمات همه جانبه از ویژگی های یک مدیر جهادگر است و امیدواریم این ویژگی ها همواره مورد توجه مدیران جامعه قرار گیرد.

ماموستا رستمی افزود: اسلام دین توسعه و تمدن است و مسلمانان باید برای یکدیگر غمگین باشند و برای کمال و آرامش اجتماعی تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: نباید به بهانه تحریم دشمنان دست از تلاش برداریم و این به هیچ وجه قابل قبول نیست.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید با استفاده از ظرفیت انسانی و منابع خدادادی بتوانیم تحریم ها را خنثی کنیم.

ماموستا رستمی در بخشی دیگر از سخنان خود درباره صداقت، وفای به عهد و امانتداری از جمله مواردی است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اسلام دین مشورت است و از مسئولین انتظار می رود با نخبگان و صاحب نظران مشورت کنند چرا که کمال جامعه در گرو مشورت است.

امام جمعه سنندج گفت: برای توسعه و تعالی جامعه اسلامی باید مولد باشیم و موانع تولید را برطرف کنیم لذا انتظار می رود فرماندار جدید سنندج در جهت افزایش تولید و اشتغال در شهرستان گام های موثری بردارد.


گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند جهش مدیریتی است

مهدی رمضانی معاون استاندار کردستان گفت: مسئولیت در نظام اسلامی تعریف خاص خود را دارد که با تعریف مسئولیت در نظام های غربی متفاوت است چرا که ما مدعی هستیم اسلام آخرین و کامل ترین آیین بندگی و زندگی است. “

وی امنیت و آسایش جامعه و کشور ما را مرهون از خودگذشتگی شهدایی دانست که خونشان بر این کره خاکی ریخته شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی به دومین چهل سالگی خود رسیده و در جهت تمدن اسلامی گام برمی دارد. این گام دوم انقلاب اسلامی مستلزم جهش مدیریتی است و در زمان آقای رئیسی، مدیران و کارکنان ما باید چندین برابر کارمندان قبلی باشند.

رمضانی با بیان اینکه استاندار را بدون برنامه نمی پذیریم و ظرف 6 ماه باید برنامه ها تا حدودی روی صندلی بنشیند، گفت: چون استاندار جدید باید امور یک سوم جمعیت این استان را در دست بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه همه برنامه ها باید متناسب با برنامه های بالادستی گام دوم انقلاب باشد، گفت: باید به سمت حکمروایی دانش بنیان حرکت کنیم و اگر می خواهیم کردستان به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کند. باید دعا کرد و به جایی رسید که استان کردستان پایلوت پیشرفت کشور شود، بنابراین برنامه ریزی راهبردی و عملیاتی باید متناسب با سطح فرهنگ و شفافیت مردم انقلابی انجام شود.

وی افزود: مردم سنندج همواره در برنامه های مختلف نشان داده اند که می توانند برنامه های دور از حاشیه خود را به عهده بگیرند و نمونه آن را در نوروز شاهد بودیم بنابراین کردستان نیز می تواند پایتخت جشن های باستانی باشد.

رمضانی با بیان اینکه از استاندار جدید انتظار نظارت دقیق، مستمر و قاطع است، گفت: پیشرفت و عدم پیشرفت استان ما در گرو همه مردم و کارکنان است تا در دوره جدید شاهد پیشرفت و توسعه باشیم.


مردم یکی از مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

حسن عسکری فرماندار جدید سنندج با بیان اینکه مسئولیت امانتی است که باید برای خدمت به مردم به کار گرفته شود گفت: مردم ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب هستند و هر جا که مردم تلاش کرده اند معجزه حاصل شده است. بنابراین تمام فعالیت های ما جلب اعتماد مردم به مسئولان و کارگزاران است.

وی گفت: حضور مردم در انتخابات و سایر عرصه ها بسیار تاثیرگذار است و مردم در این 42 سال پای انقلاب بوده اند و سختی ها را متحمل شده اند و مسئولان برای حل مشکلات نیاز به نگاه به درون دارند. چون مردم یکی هستند، «آنها یکی از مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی تاکید کرد: با روی کار آمدن دولت جهادی و خدمتگزار آقای رئیسی بارقه های امید در بین مردم شکوفا شد و نشان داد که در میدان هستند و نمونه آن بحث واکسیناسیون است که مرگ و میر را بسیار کاهش داده است. در سایر حوزه ها باید با روحیه جهادی و خدمتگزاری با تاکید بر تاکید بر گام دوم انقلاب اسلامی، برای حل مشکلات و استفاده از ظرفیت مردم و نیروی کار توانمند تلاش کنیم.

به گفته فرماندار جدید سنندج؛ سنندج با یک سوم جمعیت نیازمند توجه ویژه است و امیدواریم حمایت استاندار کردستان زمینه را برای پیگیری مشکلات فراهم کند.

عسگری خاطرنشان کرد: به عنوان فارغ التحصیل رشته مدیریت به خوبی از مشکلات شهر سنندج مطلع هستم و با یاری خداوند و حمایت کارکنان امیدواریم شاهد تغییرات جدیدی در سنندج باشیم.

وی به مهمترین مشکلات شهر سنندج اشاره کرد و گفت: تلاش برای حل مشکل آب شرب سنندج، تلاش برای ساماندهی و خدمات رسانی به حاشیه شهرها، توجه ویژه به اشتغال با اولویت حل مشکلات تولید و افزایش تولید. ظرفیت، رصد مشکلات روستائیان و جلوگیری از مهاجرت به شهر با رونق منابع درآمدی روستاها، اقدامات عمرانی شهری، توجه ویژه به نیازها و معیشت معلمان، توجه به نیازهای جوانان در اشتغال و مسکن، تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی، فعال سازی و تقویت سازمان های مردم نهاد، ایجاد بستر ایفای نقش مردم و… از جمله کارهایی خواهد بود که در حال انجام است و چشم انداز ما حل این مشکلات است.

وی در پایان گفت: امروز لباس پاسداران را درآوردم، اما قسم می خورم که رسالت سپاه و تعهد سپاه را با خود به دولت می برم و سپاه را خدمتگزار مردم خواهم کرد. و به مردم خدمت می کند.»

در پایان از زحمات یحیی نظری فرماندار سابق سنندج تکدیر و حسن عسکری به عنوان فرماندار جدید سنندج معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید