مترو در خط مقدم توزیع اعتبار در حوزه حمل و نقل عمومی / حفظ وضعیت و ارتقای کمی و کیفی؛ مهمترین اولویت ها


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838268

بندی شربیانی گفت: امسال بیشتر وام شهرداری برای حمل و نقل عمومی اعطا شده است و مترو پیشتاز اعتبار هزینه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفربندی شربیانی در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز، در پاسخ به برخی انتقادها از برخی کاستی ها در خدمات رسانی خطوط مترو در تهران، گفت: مردم همیشه حق داشته اند و شایسته دریافت بهترین خدمات بوده اند، اما ما اعتقاد نداریم. خدماتی که امروز در شأن مردم ارائه می شود.»

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات ریشه ای حمل و نقل عمومی در تهران به ویژه در مترو مستلزم پرداخت وظایف دولت در مدیریت پایتخت است، گفت: معتقدیم دولت باید در این زمینه نقش خود را ایفا کند و به تقویت حمل و نقل عمومی کمک کند. . “.

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: با توجه به کمبودهایی که در این حوزه وجود داشت، بیشترین اعتبار شهرداری در سال 1401 در حوزه حمل و نقل عمومی عمدتاً برای مترو اعطا شد تا بخشی از عقب ماندگی ها جبران شود.

شربیانی حفظ وضعیت موجود در ناوگان حمل و نقل را یکی از اولویت های مهم می داند و می افزاید: رسیدگی به دغدغه های موجود و حرکت به سمت تقویت این ناوگان از اهداف شورای ششم است.

وی تاکید کرد: در حوزه خدمات مترو تمرکز بر توسعه کمتر از سال های گذشته بوده و بیشترین تاکید بر تعمیرات اساسی، تامین قطعات، به روز رسانی و افزایش خودروهای فعال در خطوط مترو است.

یکی از اعضای شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد: امسال تحول اساسی در خدمات مترو اعم از کمی و کیفی ایجاد شود و مردم رضایت نسبی داشته باشند.

شربیانی گفت: کمبودهای زیادی در حوزه حمل و نقل عمومی در کلانشهر تهران و سایر شهرهای استان تهران وجود دارد که رفع آن، توسعه و تقویت ناوگان مستلزم صرف بودجه های کلان چندین ساله است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید