ارتقای کمی و کیفی جشنواره بین المللی امام رضا (ع) ضروری است.


ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879478

وزیر فرهنگ در هفتصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای عمومی فرهنگ، بر ضرورت ارتقای کمی و کیفی جشنواره بین المللی امام رضا (ع) تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: گزارشی از فعالیت های فرهنگی دهه کرامت در وزارت فرهنگ برگزار شد که برای استقرار شکوهمند امام زمان (عج) قابل تقدیر است. جشنواره الرضا (ع) مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره که به تازگی در مشهد مقدس برگزار شد.

وی افزود: این بنیاد با برپایی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) رویداد بزرگی را در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری با محوریت مسائل دینی رقم زد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور افزود: شرکت بیش از یک میلیون نفر در بخش کتاب این جشنواره یکی از مصادیق ترویج این رویداد است.

اسماعیلی ادامه داد: محور محبت امام رضا(ع) محور وفاق، همبستگی و همدلی اقشار مختلف در سراسر کشور است. باید با محوریت همبستگی به عنوان یک نعمت بزرگ الهی به این موضوع نگاه کنیم تا بتوانیم با افزایش ظرفیت نهادهای مختلف و سازمان های محلی به ارتقای کمی و کیفی رویدادهایی مانند جشنواره بین المللی امام رضا(ع) کمک کنیم.

بررسی عملکرد و روند برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در دستور کار هفتصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای عمومی فرهنگی کشور قرار گرفت.

در این نشست که با حضور سید مجید امامی دبیر شورای عمومی فرهنگی برگزار شد، ضمن تشریح مجموعه اقدامات و فعالیت های نوزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع)، برخی از اعضا به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. .

در بخشی از این نشست با حضور وزیر فرهنگ تعدادی از کتاب های جدید بنیاد بین المللی امام رضا(ع) معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید