لزوم ارتقای کیفی آثار جشنواره رسانه ای ابوذر در مازندران

ساعت: 09:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1784968

عبدالمهدی حق شناس گفت: در سومین دوره جشنواره ابوذر مازندران به دنبال رشد کیفی آثار و تولیدات رسانه ای هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، عبدالمهدی حق شناس سه شنبه شب در مراسم افتتاحیه پوستر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار داشت: امسال برای سومین سال متوالی جشنواره رسانه ای ابوذر در مازندران برگزار می شود.

وی افزود: در آخرین دوره این جشنواره موفق به کسب رتبه کشوری در جشنواره ابوذر کشور شدیم و امیدواریم این روند در این دوره ادامه داشته باشد.

مسئول بسیج رسانه مازندران گفت: برای ارتقای کیفی این دوره از جشنواره، دبیری این جشنواره به حسین احمدی از فعالان پیشکسوت رسانه ای استان مازندران سپرده شده است و امیدواریم شاهد ارسال آثار باکیفیتی باشیم. دبیرخانه در جشنواره پیش رو

حق شناس در ادامه به ارائه سازمان بسیج رسانه در مازندران اشاره کرد و افزود: بسیج رسانه مازندران در سه ماهه نخست امسال موفق به کسب رتبه دوم نمایندگی در کشور شد.

وی با تشکیل قرارگاه رسانه ای، حضور حداکثری و گزینش مناسب در داخل و خارج سازمان، تیم آموزش رسانه تشکیل و به شهرستان ها اعزام شد تا در تمامی شهرستان های استان دیدار چهره به چهره و دیدار چهره به چهره با فعالان رسانه و فضای مجازی در امام جمعه رهبری و برخی شهرستان ها با استاندار و دادستان را بخشی از فعالیت های این نهاد برشمرد.

مسئول بسیج رسانه مازندران ادامه داد: برگزاری جلسات تحریک آمیز انتخابات و برنامه ریزی رسانه برای حضور حداکثری و گزینش مناسب، برگزاری همایش آموزشی با سخنرانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در استان با 200 خبرنگار و فعال فضای مجازی. برگزاری نشست های آموزشی در قالب وبینار با سخنرانی رئیس بسیج رسانه کشور و برگزاری نشست هایی با رئیس مرکز مطبوعات کشور و مدیر عامل مرکز مطبوعات کشور از دیگر اقدامات این سازمان در سال جاری بود.

حق شناس برگزاری ویدئو کنفرانس و وبینار را برای توجیه و دریافت گزارش از عملکرد مدیران کانون بسیج رسانه از دیگر اقدامات این سازمان می داند و می افزاید: برگزاری جلسات آموزشی در شهرستان ها با حضور اساتید و ائمه جمعه شهرستان ها و ویژه برنامه با حضور آیت الله توکل نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران در خصوص شرع و لزوم شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، ایجاد اخبار امیدوارکننده در رسانه های مکتوب و مجازی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، ایجاد 7 مرکز تولید رسانه (استودیو) برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی با حمایت بسیج رسانه و همچنین تولید نماهنگ، فیلم، عکس نوشته و تبلیغات رسانه ای از دیگر اقدامات بسیج رسانه برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی بود. در آستانه آخرین ریاست جمهوری و هزینه ها

وی اعلام کرد: برگزاری تریبون آزاد در شهرستان ها با بسیج رسانه با کمک اقشار، همکاری صدا و سیما برای ارسال تصویر زنده از شلوغی شعب اخذ رای در روز انتخابات و همکاری با شورای امناء در حوزه رسانه ها و دریافت اسناد برای اقدامات انجام شده این توصیه یکی دیگر از اقدامات این سازمان در ایام انتخابات بود.

رئیس بسیج رسانه مازندران از حرکت یاری وفادارانه به مناسبت عید غدیر خم، توزیع غذای گرم بین نیازمندان در ایام محرم، اهدای سبد کالا به اصحاب رسانه و اطلاع رسانی و انعکاس اخبار کمک های وفادار به نیازمندان خبر داد. و همچنین از دیگر فعالیت های این سازمان بود و افزود: برگزاری دوره های آموزشی روزنامه نگاری و سواد رسانه ای، برگزاری وبینارها با موضوع «نیاز به فضای مجازی»، برگزاری مسابقات و پرداختن به چالش های پیش روی دولت انقلاب از منظر رسانه ای، جلسات طوفان فکری اعتمادها در روستا و تجلیل از اعضای بسیج رسانه توسط فرماندهان سپاه در روز خبرنگار از دیگر اقدامات این سازمان در سال گذشته بود.

حق شناس افزود: دیدار با مسئول بسیج جامعه پزشکی و روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی مازندران، مستندسازی با رزمندگان فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس، تهیه گزارش مستند از مشکلات مردم و درخواست. از مسئولین شهرستان نامه مسابقه به سردار دلها از بسیج رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس پس از واکسیناسیون بسیجیان رسانه، برگزاری جلسات قرارگاه بصیرتی بسیج رسانه، برگزاری گفتگو و مسابقه عکس با موضوع دفاع مقدس و نشست با خبرنگاران برای گزارش و مشارکت در کمپین های رسانه ای و پیشگیری از اعتیاد اینها فعالیت هایی بود که در سال گذشته انجام شد.

وی از اصحاب رسانه برای استفاده از امکانات کرونایی وزارت ارشاد، پوشش رسانه ای مستمر نماز جمعه مرکز استان و انتشار در شبکه های اجتماعی، برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای اصحاب بسیج رسانه (رادیو، خبرنگاری و …) خبر داد. روزنامه نگاری.)، ساخت مستند ویژه هفته دفاع مقدس با بسیج هنرمندان و فضای مجازی، پوشش رسانه ای استقبال از کاروان هدم رضوی، برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده با حضور بانوان فعال شهرستان با موضوع به مناسبت هفته عفاف و حجاب و برگزاری دوره آموزشی سواد رسانه ای در وبینارها توسط سازمان بسیج رسانه مازندران اعلام شد.

مسئول بسیج رسانه مازندران خاطرنشان کرد: دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برگزاری سمینارهای آموزشی و آشنایی با مسائل حقوقی سایبری با فعالان و خبرنگاران فضای مجازی با حضور ماموران پلیس فتا، برگزاری مسابقه غدیر و اهدای جوایز به 9 نفر از شرکت کنندگان از سراسر کشور، نظارت و اجرای حضور دستگاه انتقال خون در شهرستان و برنامه ریزی اهدای خون توسط اصحاب رسانه و نظارت و اخذ وام برای کمک به اصحاب رسانه از جمله ماموریت های انجام شده در خارج از کشور در این مدت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید