جزئیات سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در مازندران

ساعت: 21:31
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784927

این را دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران تشریح کرد

حسین احمدی از آغاز به کار دبیرخانه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران خبر داد و گفت: فعالان رسانه ای تا 20 آذرماه سال جاری فرصت دارند حداکثر 3 اثر را در دو بخش و در هر بخش به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ حسین احمدی امشب در مراسم افتتاحیه پوستر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران با حضور شهرام نوری مسئول بسیج اقشار و کارشناسان کربلای کربلی مازندران و عبدالمهدی حق شناس مسئول بسیج مردمی مازندران برگزار شد. وی گفت: دبیرخانه سومین جشنواره رسانه ای ابودر آغاز به کار کرد.

وی از برگزاری این جشنواره در 9 قالب خبری، گزارش، مصاحبه، یادداشت و مقاله، تیتر، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافیک و نمودار ترافیکی از سازمان رسانه بسیج استان خبر داد.

دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران آخرین مهلت ارسال آثار را 20 آذرماه اعلام کرد و گفت: برای اولین بار سامانه طراحی جشنواره و خبرنگاران می توانند آثار خود را در سایت aboozarmaz.ir بارگذاری کنند.

احمدی به مکاتبات دبیرخانه جشنواره با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و در نتیجه با مدیرکل سرویس پژوهش و برنامه ریزی رسانه وزارت ارشاد در خصوص ارزیابی آثار اشاره کرد و گفت: کارشناسی ملی انجام خواهد شد. برای ارزیابی آثار استفاده می شود.

b1c85cdf b331 4f1a aafd 64793cd46bf7 خبر خاکستری

وی از اصلاح مطالب دریافتی و حذف نسخه ها در دبیرخانه جشنواره خبر داد و افزود: هر خبرنگار می تواند 3 اثر در دو بخش و هر بخش در بازه زمانی 11 آذر 1393 تا 20 آذرماه 1393 ارسال کند.

دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران کیفیت آثار را بهتر از کمیت دانست و از خبرنگاران خواست برای پویایی جشنواره در تولید آثار ارزشمند تلاش کنند تا آثار ارزشمندی برای اختتامیه ابوذر ملی ارسال شود. جشنواره.

احمدی با اعلام اینکه در تلاش هستیم کتاب جشنواره را همزمان با اختتامیه منتشر و توزیع کنیم، افزود: در دسترس بودن آثار برتر از نظر کیفیت محتوا چراغ راه رسانه ها خواهد بود.

محورهای این جشنواره: پاسداری مقدس، تاج و یاری مومنانه، بسیج و عرصه های عمل، بصیرت و دشمنی، جستجو و امید، دستاوردهای انقلاب اسلامی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، تولید، حمایت و بازدارندگی، مصرف طولانی مدت و اقتصاد، محیط زیست و گردشگری، مشکلات اتحادیه روزنامه نگاران، مبارزه با تروریسم و ​​خروج آمریکا از منطقه و استان.

دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران در پایان از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در برگزاری جشنواره تقدیر کرد و از سایر دستگاه های مرتبط خواست در این رویداد فرهنگی مشارکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید