ارائه 431 اثر برای هیئت داوران جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران / جزئیات مراسم اختتامیه اعلام شد.


ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812511

عبدالمهدی حق شناس با بیان اینکه 576 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران ارسال شد که از این تعداد 558 اثر دریافت شد، گفت: از این تعداد 431 اثر به هیئت داوران ارسال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، عبدالمهدی حق شناس ظهر امروز در جمع خبرنگاران در استان مازندران به مناسبت اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در مازندران اظهار داشت: است.

وی گفت: 576 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ارسال شد که از این تعداد 558 اثر و 431 اثر به هیئت داوران ارسال شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران درباره جزئیات آثار ارسالی به جشنواره ابوذر در استان مازندران گفت: 86 گزارش، 53 مصاحبه، 31 خبر، 57 اثر در عنوان، 61 اثر در بخش عکس، 46 اثر در فیلم. بخش گزارش و در بخش ویژه علامه حسن زاده 9 اثر دریافت کرد.

حق شناس با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره ابوذر دوشنبه هفته آینده برگزار می شود، گفت: محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور مهمان برنامه اختتامیه است.

وی انتشار کتاب در سومین جشنواره تحت عنوان قاب سوم را از اقدامات مهم این دوره برشمرد و افزود: در این کتاب آثار همه برگزیدگان جشنواره منتشر شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران تجلیل از خانواده مرحوم فلاحتی خبرنگار خبرگزاری ایرنا در مازندران را از برنامه های اختتامیه این جشنواره عنوان کرد.

حق شناس با اعلام اینکه ارزیابی این دوره از جشنواره توسط مرکز پژوهش و برنامه ریزی رسانه وزارت ارشاد انجام شده است، ادامه داد: اسامی 9 نفر از برگزیدگان این دوره برای رقابت در مرحله کشوری به تهران اعزام شد.

وی از برگزاری دوره های آموزشی تخصصی خبرنگاران با همکاری مطبوعات منطقه در آینده نزدیک خبر داد.

حسین احمدی، دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران، آن را سندی ماندگار در عرصه رسانه مازندران دانست و گفت: با وجود محدودیت های اعتباری، کتاب این جشنواره توسط سازمان بسیج رسانه مازندران منتشر شد.

وی افزود: در این کتاب علاوه بر انتشار آثار برگزیده، نظر هیئت داوران و نظر نهایی داوران بخش های مختلف جشنواره به صورت جداگانه ارائه شده است.

دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران با اشاره به اینکه کتاب جشنواره ابوذر پس از دریافت شابک و فیپا توسط هاوگین منتشر شد، گفت: تنظیم و طراحی جلد کتاب بر عهده سید روح الله شجاعی است.

احمدی هدف از انتشار این کتاب را اطلاع رسانی و اطلاع رسانی به خبرنگاران از برخی آثار برگزیده دانست و افزود: از آثار، نکات فنی و علمی ذکر شده است.

وی یکی از مشکلات جشنواره های رسانه ای را عدم اطلاع رسانی مناسب، شفاف نبودن و پاسخ ندادن به سوالات خبرنگاران دانست و گفت: انتشار و توزیع کتاب در اختتامیه جشنواره ها و جلب اعتماد شرکت کنندگان هر شبهه ای را برطرف می کند. . .

دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران معتقد است جشنواره ها محلی برای ارائه محصولات خبری است که توسعه رسانه ای باکیفیت را دنبال می کند و افزایش انگیزه، تجلیل از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی و افزایش ظرفیت خبری از اهداف اصلی وی است.

احمدی با ارزیابی سازمان بسیج رسانه مازندران که سه سال متوالی جشنواره ابوذر را برگزار کرده است، از نهادهای مسئول خواست نسبت به برگزاری جشنواره های رسانه ای توجه بیشتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: ما تمام تلاش خود را برای شفاف سازی و بررسی علمی آثار انجام دادیم تا از تولیدات خبرنگاران در مقابل صحنه میزبان محافظت کنیم و هیئت داوران را درست کنیم تا شاهد موفقیت کلی جشنواره ها باشیم.

احمدی ادامه داد: در این راه تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بهترین داوران کشوری را با ترکیبی از پیشکسوتان و جوانان، شایسته ترین آثار انتخاب کنیم.

دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران گفت: خانم ها علی اکبر قاضی زاده، فریدون صدیگی، محمود مختاریان، علیرضا کتابدار و مهرداد خلیلی از سوی مرکز جهت گیری پژوهش و برنامه ریزی رسانه ای برای ارزیابی آثار انتخاب شده اند. سعی کردیم استقلال داوران را زیر پا نگذاریم و با خیال راحت آثار را بررسی کنیم.

احمدی با اعلام اینکه بیانیه هیئت داوران توسط یکی از داوران در مراسم اختتامیه قرائت می شود، گفت: پس از بررسی و پالایش 558 اثر ارسالی، 431 اثر در اختیار داوران قرار گرفت و در نهایت 22 اثر رسانه ای رتبه بندی و جوایزی را به خود اختصاص دادند. مراسم. در پایان. «آنها خواهند بود.

گفتنی است اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران 16 اسفندماه با حضور اصحاب رسانه در تالار سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید