مهلت ارسال ۱۵۰ اثر در جشنواره ابوذر کرمانشاه تمدید شد

ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794220

محمدهادی صحرایی از ارسال 150 اثر تاکنون به دبیرخانه جشنواره ابوذر خبر داد و گفت: مهلت شرکت در جشنواره تا 9 دی ماه تمدید شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدهادی صحرایی در گفت و گو با مرصادنیوز با بیان اینکه تاکنون 150 اثر به دبیرخانه جشنواره ابودر ارسال شده است، گفت: با توجه به استقبال اصحاب رسانه و درخواست خبرنگاران و عکاسان، آخرین مهلت شرکت در این جشنواره است. تا 30 ژانویه تمدید شده است.”

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه این تاریخ تمدید نخواهد شد، لذا ذینفعان باید آثار خود را در قالب مصاحبه، عنوان، خبر، گزارش، یادداشت، مستند کوتاه، فیلم، موشن گرافیک، کاریکاتور ارائه کنند. ، اینفوگرافیک و ارسال عکس.

به گفته صحرایی، شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به صورت حضوری یا حضوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: افرادی که به دلیل حجم زیاد نمی توانند آثار خود را به صورت مجازی بارگذاری کنند، می توانند آثار خود را به صورت حضوری به دفتر بسیج رسانه استان در باغ نی، جنب دانشگاه آزاد اسلامی، روبروی تالار وحدت ارائه دهند و یا به این آدرس پست کنند. نشانی.

صحرایی گفت: شرکت کنندگان در روش غیبت نیز فرم های ثبت نام را از طریق پیام رسان «ایتا» aboozar5_ksh دریافت کرده و پس از ثبت نام آثار خود را در این کانال بارگذاری می کنند.

وی اذعان داشت: علاقه مندان به شرکت در جشنواره ابودر نیز می توانند ثبت نام کرده و آثار خود را به دفاتر و یا مراکز بسیج رسانه که معمولا در سپاه ناحیه یا دفاتر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها مستقر هستند، تحویل دهند.

وی محورهای پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کرمانشاه را برجسته کرد و گفت: فضای مجازی، خودکفایی و توانمندسازی اقتصادی، مواجهه با سلطه رسانه ای غرب، تاج گذاری و کمک های وفادارانه، ضرورت تقریب دینی و قومی، تمدن نوین اسلامی، مسائل اتحادیه های کارگری رسانه ای، از اخراج تا فرار ایالات متحده از منطقه.

صحرایی با بیان اینکه این جشنواره یکی از مهمترین برنامه های بسیج رسانه در استان است، گفت: مرحله استانی پنجمین جشنواره ابودر احتمالا هفته آخر بهمن ماه و جشنواره کشوری اوایل اسفندماه برگزار می شود.

وی گفت: تغییر احتمالی تاریخ جشنواره و شخصی یا مجازی بودن آن بستگی به شرایط کرونری دارد که امیدواریم با بهبود بیماری شاهد حضور حضوری جشنواره باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید