جشنواره رسانه ای ابوذر رسانه را پویا می کند/ رقابت سالم افسران جنگ نرم در جشنواره ابوذر

ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1779981

علی مسلمن گفت: جشنواره ابودر فرصتی برای ایجاد رقابت بین رسانه ها در ایجاد محتوای مناسب با توجه به مطالب مطرح شده و از سوی دیگر جریان سازی رسانه ای مطابق منویات مقام معظم رهبری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی مسلمان رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت در خصوص برگزاری پنجمین جشنواره تولید رسانه ای ابوذر در استان سمنان گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر در استان سمنان از ابتدا تا امروز با استقبال بسیار خوب رسانه ای شد. و خبرنگاران ما با هم بوده ایم و امیدواریم در این مدت شاهد رقابت خوبی بین رسانه ها باشیم.

رئیس سازمان رسانه ای بسیج، ایجاد رقابت بین رسانه ها در تولید محتوای مناسب با توجه به موضوعات مطرح شده و از سوی دیگر جریان سازی رسانه ای متناسب با منویات مقام معظم رهبری

مسلم ادامه داد: پنجمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در سه بخش نوشتاری، دیداری و شنیداری در قالب های مختلف خبری، مصاحبه، عنوان، یادداشت، پادکست، گرافیک و مستند تلویزیونی، مستند رادیویی، عکس و تصویری است.

وی از راه اندازی بخش ویژه دانش آموزی با شرط حضور در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: شرکت کنندگان برخلاف دوره های گذشته می توانند در هر موضوع تنها یک اثر ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان با بیان اینکه فراخوان جشنواره منتشر شده است، گفت: تمامی فعالان رسانه ای استان می توانند در این جشنواره شرکت کنند و هیچ محدودیتی برای علاقه مندان وجود ندارد.

مسلم با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره 15 آذرماه است، افزود: با توجه به شرایط تاج گذاری، نحوه برگزاری مراسم اختتامیه متغیر است و تلاش می شود تا با حضور حداکثری آن برگزار شود. سال

مسلم خاطرنشان کرد: آثار برگزیده این جشنواره به جشنواره ملی و ملی ابوذر ارسال می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس Aboozarfest5@ نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود از طریق روبیکا و تلگرام اقدام کنند.

به گفته مسلم جوایز جشنواره در قالب گرافیک متحرک و مستند تلویزیونی 800 هزار تومان اول شخص، 600 هزار تومان و نفر دوم 400 هزار تومان و در سایر موارد 500 هزار تومان نفر اول نفر 400 تومان است. و 300 هزار تومان سوم شخص.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید