فعالان سایبری افسران جنگ نرم هستند


ساعت: 09:51
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887547

سردار محمد رسول الله (ص) تهران گفت: فعالان سایبری انقلابی افسران جنگ نرم و جهادگران مبارزه با توطئه های دشمن هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز اظهار داشت: در شرایط کنونی دشمن با توسل به تهدیدات و توطئه های مختلف و عملیات روانی به دنبال تقویت نقاط قوت کشور و ملت ما است.

وی بیان کرد: از سوی دیگر دشمن با ایجاد نارضایتی در بین مردم و توسل به این حربه ها تلاش می کند به اهداف خود برسد و توطئه های خود را در فضای رسانه ای، روانی و سایبری اجرا و عملیاتی کند.

فرمانده حوزه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی اهمیت فعالیت ها و اقدامات جهادگران بسیجی و حضور فعال آنان، انقلابی موثر و سرنوشت ساز در عرصه فضای مجازی مشخص است، لذا ضروری است. برای تقویت این دو حوزه، تامل و تبیین کنیم.بیایید موضوعات و حقایق را در نظر بگیریم.

سردار حسن زاده تاکید کرد: فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی سربازان و افسران جنگ نرم و جهادگران انقلابی هستند که باید با تولید محتوای انقلابی در مقابل جبهه دشمن صف آرایی کرده و آنان را از رسیدن به اهداف باز دارند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص نحوه امدادرسانی به سیل زدگان در برخی شهرستان های استان تهران گفت: در جریان سیل اخیر سپاه و بسیج مثل همیشه دوشادوش سایر نهادها شروع به امدادرسانی کردند. به قربانیان سیل از ساعات اولیه حادثه.

سردار محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: تا زمانی که همه مسائل حل شود و زندگی در مناطق سیل زده به حالت عادی برگردد و رنج و مشکلات مردم سیل زده برطرف شود در کنار مردم سیل زده خواهیم بود. کاهش می یابد و کمک ها برای رفع نیازهای مردم در این مناطق ادامه خواهد یافت.»

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید