سربازان سایبری پرچمداران جنگ نرم / تفکر ملت ایران ضد استکبار است

ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781204

سردار توکلی گفت: سربازان سایبری پرچمدار جنگ نرم هستند و می توانند نقش خود را در این عرصه نشان دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، سردار حبیبلا توکلی صبح امروز در مراسم افتتاحیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که در حسینیه ثارالله خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: به برکت این تجربیات وارد سومین دوره این رویداد شدیم و برای شرکت کنندگان شرایط 48 ساعت فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این برنامه به عنوان پرچمداران جنگ نرم حضور داشتند، افزود: همیشه از دفاع مقدس و پرچمداران آن دوران یاد می شود. این زمان را در چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذراندیم «ما هستیم، اما امروز صحنه جنگ و نبرد تغییر کرده است، زیرا دیروز در خاکریز با دشمن در میدان نبرد واقعی، اما امروز. فضای گسترده ای به عنوان شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای همه باز است و امروز نبرد در آن فضا است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: فردا همزمان در استان لرستان مراسمات در سراسر کشور در حال برگزاری است و مردم بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان می دهند.

سردار توکلی گفت: 42 سال از خباثت های آمریکا و تهدیدهایی که علیه انقلاب کردند می گذرد و تا امروز مشکلاتی را به وجود آورده اند به طوری که هر جا قیامی بوده ردپایی از آمریکا و اسرائیل بوده است. مشاهده گردید.

وی گفت: در سال های اخیر دشمنان با انتشار اخبار و تصاویر جعلی جامعه را ملتهب کرده اند و حتی افراد بی تفاوت در کنار کسانی بودند که هدفشان چیز دیگری بود اما با علم و بصیرت آشوب های آنان خنثی شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: اگر قرار است با شبهات و اقدامات مشابه دشمن مقابله شود باید چند مولفه را حامی دید و هرکس می خواهد در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشد باید از ابزار تجهیز رسانه ها استفاده کند.

سردار توکلی گفت: دشمن در تلاش است از این ابزارها در بخش های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و آسیب پذیر و سایر بخش ها استفاده کند و تلاش اصلی دشمن ناامن کردن جامعه است.

وی گفت: تفکر ما ضد استکبار است و امروز مشکلات زیادی که دشمنان در فضای مجازی برای مردم کشورها به ویژه ما استقلالی ها دارند وجود دارد، اما کسانی که گوش به فرمان رهبری هستند موظف به ایفای نقش هستند. در این نگرش.”

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: یکی از خواسته های رهبری این است که اگر دیروز در دفاع مقدس نبودید، در فضای مجازی فعال باشید اما امروز فضایی به نام فضای مجازی وجود دارد که می توانید در آن نقش آفرینی کنید. سربازان. در این فضا.»کرد.

سردار توکلی با اشاره به رزمندگان سایبری گفت: هفته گذشته زیرساخت های سوخت را به هم زدند و قصد داشتند از این فضا برای هرج و مرج استفاده کنند، اما ناکام ماندند و باید در این زمینه و در فضای مجازی نیروهای متخصص تربیت کرد. حضور داشته باشید و این امر با استفاده از حضور بسیج امکان پذیر است.

وی گفت: امروز دشمن روی سبک زندگی ما متمرکز شده است و شما به عنوان پرچمداران جنگ نرم می توانید از این فضا به خوبی استفاده کنید.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امیدواریم در رویدادهای آتی از استان هایی باشیم که حرفی برای گفتن داریم و سربازان خوبی برای پیشروی در فضای مجازی باشیم و از فضای مجازی برای بیان این موضوع استفاده شود. دستاوردهای انقلاب.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید