تمدید مهلت ارسال آثار 2 قسمتی به جشنواره بین المللی تئاتر «مقاومت».


ساعت: 20:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889282

مهلت ارسال آثار هنرمندان شرکت کننده در هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت 7 روز تمدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، مهلت ارسال آثار در بخش‌های رادیو تئاتر و تله تئاتر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، با توجه به موضوع تقاضا برای هنرمندان در سراسر کشور و تراکم آثار دریافتی از این بخش ها. پیش از این، بر اساس زمان‌بندی فراخوان هجدهمین دوره جشنواره، هنرمندان متقاضی تا 30 مردادماه، پنج شنبه فرصت داشتند آثار خود را به دبیرخانه مرکزی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت ارسال کنند. شرایط

همچنین بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، هنرمندان بخش صحنه جشنواره آثار خود را تا پایان روز پنجشنبه 30 مردادماه با شرایط اعلام شده در فراخوان به دبیرخانه مرکزی ارسال کنند که به دلیل حجم، تمدید نخواهد شد. و تعداد زیادی از آثار درخواستی در این بخش.

بر این اساس متقاضیان می توانند برای ثبت نام و ارسال آثار، کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان و اخبار این جشنواره به سایت رسمی هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت به نشانی www.moghavemattheater.ir مراجعه کنند.

جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت برای اولین بار در سه دهه اخیر، هجدهمین دوره خود را در ایران و کشورهای اسلامی از شهریور تا آذر 1301 به دبیری انجمن تئاتر انقلاب و بنیاد فرهنگی دفاع مقدس فتح و به دبیری سید وحید فخر برگزار می‌کند. موسوی..

دیدگاهتان را بنویسید