مهلت ارسال آثار از جشنواره تدبیر زندگی کرج تمدید شد

ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792743

سید محمدرضا حسینی: با توجه به درخواست علاقمندان، مهلت ارسال آثار در بخش فیلم و عکس جشنواره تدبیر زندگی تا 6 آذر ماه 1400 تمدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمدرضا حسینی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: با توجه به استقبال و درخواست گسترده دست اندرکاران، مهلت ارائه آثار در بخش فیلم و عکس جشنواره تدبیر زندگی تا 6 آذر ماه 1400 تمدید شد.

وی افزود: این تمدید به دلیل تماس های مکرر نامزدها در این دوره از جشنواره با دبیرخانه دائمی برای ایجاد فرصت بیشتر برای ساخت آثار مرتبط با موضوعات و بخش های جشنواره با موافقت شورای سیاست گذاری جشنواره در محل جشنواره است. آخرین ساعت.”

دبیر جشنواره گفت: تاکنون دو دوره از جشنواره فیلم کوتاه تدبیر زندگی با محوریت ازدواج و خانواده برگزار شده و در دوره سوم با اضافه شدن بخش های جدید بی نظیر بوده است.

حسینی گفت: راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره کرج یک رویداد فرخنده فرهنگی است و می تواند به نمادی ارزشمند برای مرکز استان البرز تبدیل شود.

دبیر سومین جشنواره فیلم کوتاه و عکس تدبیر زندگی در پایان گفت: مدیران و عکاسان محترم می توانند جهت مطالعه فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر با پایگاه اطلاع رسانی رسمی جشنواره به نشانی www.festivalfilmtadbir.ir تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس تدبیر زندگی با محوریت ازدواج و خانواده به مدت 4 روز در سالن شهدای فلاح استان البرز به دو صورت آنلاین در آپارات، روبیکا، اینستاگرام و حضوری در دو بخش فیلم کوتاه (5 شاخه فیلم بلند، مستند، استعدادهای جوان، انیمیشن و موبایل) و عکاسی (آماتور و حرفه ای).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید