مهلت ثبت نام و ارسال آثار در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک تمدید شد.

ساعت: 21:15
تاریخ انتشار: 1301/10/24
کد خبر: 1922674

حمیدرضا افتخاری، دبیر دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا افتخاری، دبیر دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد.

افتخاری گفت: بر اساس تصمیم هیات سیاستگذاری جشنواره، فرصت ارسال آثار در دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اول بهمن ماه پایان می یابد، اما با توجه به استقبال از جشنواره و ارسال آثار، این فرصت فراهم شده است. تا دهم بهمن ماه 1401 تمدید شد و علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی pejvak.irib.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک افزود: تمامی مراحل دریافت و ارزیابی آثار از طریق سایت جشنواره انجام می شود و داوران از نام تهیه کننده اثر اطلاعی ندارند و فقط بر اساس ارزیابی خواهند شد. بر اساس معیارهای ارزیابی مشخص شده

وی در خاتمه افزود: مکانیزه شدن داوری در جشنواره احتمال خطا را به صفر رسانده و همه شرکت کنندگان از ظرفیت برابر و عادلانه بهره مند خواهند شد.

دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک به منظور شناسایی و نمایش استعدادها در عرصه سینمای مستند در اردیبهشت ماه 1402 در تالار کنفرانس بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید