مهلت ارسال آثار به جشنواره توفیق تا 12 اسفند تمدید شد / برنامه های فرهنگی در ایام شعبانیه و نوروز پیش بینی شده است.


ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810509

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان:

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: آخرین مهلت ارسال آثار برای دومین جشنواره توفیق 3 اسفند است که تا پنجشنبه 12 اسفندماه تمدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا نظری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: دومین جشنواره توفیق اسفندماه امسال برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره 3 اسفند ماه است، خاطرنشان کرد: این ساعت تا پنجشنبه هفته آینده (13 اسفند) تمدید شده است.

نظری با بیان اینکه جشنواره توفیق در 8 بخش مختلف برگزار می شود، افزود: مسابقه انشا با مضامین 1- اگر شهردار بودم … و 2- شهر من زنجان … مسابقه خبرنویسی، نوشتاری یا تصویری، مستند خبری و عکس خبری با عنوان “زنجان در آینه رسانه” مسابقه روزنامه دیواری با موضوع “فجر، انقلاب اسلامی و شهر زنجان” (شرکت با گروه خانواده امتیاز بیشتری خواهد داشت)، مسابقه سرویس سفره (عکس از توفیق معمولی 2)، مسابقه عکس موبایلی با موضوع «دهه فجر، جام پرچم، 22 بهمن و راهپیمایی آزاد»، مسابقه کاردستی دور ریخته شده و مسابقه نقاشی «آبروی خود را بکش» از بخش‌های این جشنواره است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: 2 مسابقه انشاء و خوشنویسی برای 2 رده سنی تا 15 سال و بالای 15 سال برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره توفیق در سال 1399 گفت: اولین دوره به مناسبت اولین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود و امسال دومین دوره آن به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود. “

نظری در خصوص زمان اختتامیه جشنواره توفیق گفت: در تلاش هستیم اختتامیه را همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار و نتایج جشنواره را اعلام کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان درباره برنامه های این سازمان در ایام شعبانیه و نوروز 1401 گفت: برنامه های این ایام را در نظر داریم از 26 اسفند (نیمه شب نیمه شعبان) آغاز و تا یک روز ادامه داشته باشد. چند روز بعد از عید نوروز .

وی گفت: در حال تدوین و تجمیع برنامه هایی هستیم که هفته آینده نهایی می شود.

نظری با بیان اینکه اختتامیه جشن توفیق در برنامه شعبان است، گفت: در حال هماهنگی با برخی هیئت های مذهبی برای برگزاری جشن مشترک هستیم و برنامه های دیگری نیز متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید