تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تولید محتوای الکترونیک رشد تا 24 آذرماه


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915291

مهلت ارسال آثار یازدهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیک رشد که به همت سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار می شود تا 24 آذرماه تمدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، یازدهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد را با هدف شناسایی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محتوای کتب درسی الکترونیکی کلیه دوره های تحصیلی برگزار کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در برگزاری این جشنواره با سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی همکاری می کند.

توسعه و ترویج فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی آموزشی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاددهی و یادگیری، ایجاد بستر مناسب برای شناسایی، تشویق، پرورش و حمایت مالی و معنوی از توانایی‌ها، ابتکارات و خلاقیت‌های معلمان، دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان، مدرسان و عموم دانشجویان، موسسات و شرکت های دانش بنیان در زمینه تولید منابع و رسانه های آموزشی الکترونیکی، تولید و ارائه محتوای الکترونیکی لازم برای بسته های آموزشی و یادگیری، متناسب با نیازهای دانش آموزان و معلمان و… تقویت نهاد مدرسه در ایفای نقش اصلی و محوری خود با ایجاد و استفاده از منابع و رسانه های الکترونیکی برای یادگیری از اهداف برگزاری این جشنواره است.

گروه های شرکت کننده در جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی به سه بخش معلمان، دانش آموزان و دانش آموزان تقسیم می شوند. معلمان شامل معلمان و مربیان آموزشی ابتدایی و متوسطه، هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و دانش آموزان آنها، معلمان مدارس استثنایی، کارشناسان و کارکنان شاغل در بخش های آموزشی و کارکنان اداری مدارس، مراکز رشد مربیان فکری کودکان و نوجوانان و اساتید هستند. دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی تربیت.

دانش‌آموزان شامل دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی و کلیه کلاس‌های دوره اول و دوم متوسطه، هنرجویان هنرستان‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و دانش‌آموزان از جمله دانشجو معلمان دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت‌دبیر شهید رجایی، دانشجویان علاقه‌مند از سایر دانشگاه های کشور، شرکت های دانش بنیان، مؤسسات و مجموعه های علمی و آموزشی دولتی و غیردولتی فعال در تولید محتوای الکترونیکی و انجمن های غیردولتی، تشکل های مردمی و فعالان عرصه آموزش.

همچنین انواع فرمت های پذیرفته شده در جشنواره عبارتند از: محتوای صوتی و پادکست، موشن گرافیک، انیمیشن، فیلم آموزشی (محتوای پوشش دهنده موضوعات مطرح شده در کتاب های درسی)، اپلیکیشن اندروید، بازی های تعاملی، تصاویر، سه بعدی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی.

این جشنواره در یک مرحله و در سراسر کشور برگزار می شود و آثار برگزیده از بین آثار رسیده انتخاب می شوند.

یادآور می شویم آثار برگزیده علاوه بر دریافت جوایز نقدی در شبکه سراسری مدارس (رشد) منتشر خواهند شد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت https://ecf.roshd.ir مراجعه کنند.

پیش از این شرکت کنندگان تا 24 آذر 1401 فرصت داشتند آثار خود را به یازدهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیک رشد ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید