ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر کرمانشاه تمدید شد


ساعت: 15:51
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919710

محمدهادی صحرایی گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 19 آذرماه تمدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدهادی صحرایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد گفت: مهلت ارسال آثار ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر که به همت سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه برگزار می شود تا 19 دی ماه تمدید شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به موضوع جهاد تبیینی خاطرنشان کرد: در این زمینه اصحاب رسانه و مطبوعات در خط مقدم و پیشکسوتان و پیشتازان جهاد تبیینی هستند.

وی بیان کرد: در این راستا جشنواره ابودر برای اهالی رسانه که به صورت حرفه ای به موضوعات خبری می پردازند و آثار فاخری خلق می کنند، رویداد بزرگی است.

صحرایی قالب آثار جشنواره امسال را گزارش های خبری، گزارش پژوهشی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، اینفوگرافیک، گرافیک کارتونی، عکس، کلیپ، فیلم، مستند و پادکست عنوان کرد.

وی افزود: این جشنواره با محوریت آثار با شعار سال «تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال»، جهاد برای تبیین ارتباط رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های عمل برگزار می شود. ، بیانیه گام دوم انقلاب، مدرسه شهید سلیمانی اقدام مرصاد و جشن ملی کرمانشاه، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، امید و نشاط برای ایجاد خانواده، جامعه و تولد سبک زندگی ایرانی اسلامی حفظ می شود.

صحرایی گفت: ارسال آثار و نحوه شرکت در جشنواره با مراجعه به کانال Aboozar6_ksh در پیام رسان ایتا می باشد که فرم ثبت نام و بارگذاری آثار در کانال جشنواره وجود دارد و یا می توانند به دفتر سازمان بسیج رسانه استان مراجعه کنند. کرمانشاه، باغ نی، دانشگاه آزاد اسلامی، روبروی تالار بهمن.

وی آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر کرمانشاه را 19 آذرماه اعلام کرد و از اصحاب رسانه و علاقه مندان برای ثبت نام در این جشنواره استانی خواست آثار خود را در اسرع وقت به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید