افزایش 11 درصدی ارائه آثار دومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان مرکزی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; احسان ربیعی رئیس سازمان بسیج رسانه استان مرکزی در آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در اراک گفت: کارآمدی، آسیب های اجتماعی، مدیریت فضای مجازی، تکیه بر توانمندی های داخلی، موانع تولید و دشمن شناسی در دستور کار قرار گرفت. فراخوان جشنواره در سپتامبر منتشر شد.

ربیعی بیان کرد: در جشنواره امسال 365 اثر فاخر با موضوعاتی چون طلاق، اعتیاد، قاچاق، فروش مجدد، محرومیت و بیکاری به شبیه سازی مبارزه با ولیعهد با فرهنگ پاسداری مقدس و مبارزات دوران ولیعهد، ازدواج، خانواده، زایمان پرداختند. ، عفاف و حجاب، نهضت مددکاری و انفاق مؤمنانه، اصلاح الگوی مصرف، نماز و فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و سبک زندگی به سردخانه جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از بزرگترین رویدادهای رسانه ای استان است که در 11 قالب «اخبار»، «مصاحبه»، «گزارش»، «تیتر»، «یادداشت»، «کارتون»، «مستند کوتاه» برگزار می شود. «کلیپ»، «موشن گرافیک»، «اینفوگرافیک» و «عکس» در این فیلم برگزار می شود.سازمان بسیج. درخشش برتر هفتمین جشنواره در کشور را پیش بینی می کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان مرکزی گفت: در دومین جشنواره رسانه ای ابوذر امسال شاهد رشد 11 درصدی ارائه آثار هستیم و قطعا این جشنواره نقش مهمی در ایجاد امید در جریان و رسانه دارد. ادغام «سال گذشته در استان مرکزی تأسیس و فعال شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید