پوستر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در خراسان شمالی رونمایی شد


ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834288

مراسم رونمایی از هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان خراسان شمالی با حضور فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی و مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، در این مراسم گزارشی از روند برگزاری هفت جشنواره اخیر در خراسان شمالی و نحوه انتخاب آثار و جدول زمان بندی هشتمین جشنواره ارائه شد.

محسن امیری دبیر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان شمالی در این مراسم گفت: این جشنواره در 11 محور و 11 قالب پیگیری می شود. آثار تولید شده توسط شرکت کنندگان باید در یکی از رسانه ها یا رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز باشد.

امیری افزود: ارسال اثر منتشر شده در رسانه های رسمی نباید به صورت بخشی از نشریه باشد، بلکه باید کل صفحه نشریه ای که اثر در آن منتشر شده ارسال شود.

وی بیان کرد: مطالب منتشر شده در رسانه های چاپی برای ارسال باید با فرمت jpg و فایل به صورت فشرده در قسمت ارسال سایت بارگذاری شود.

دبیر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر با بیان اینکه آثار ارسالی به دبیرخانه از نظر مالکیت معنوی بررسی می شود، گفت: در رسانه های مجازی که آثار بی نام منتشر می شود، ذکر کد محتوا الزامی است.

امیری افزود: عکس ها باید به صورت اصلی ارسال شوند، به عبارتی با فتوشاپ یا ابزارهای دیگر اغراق نشوند.

وی ادامه داد: آثاری که به صورت مشترک و گروهی تهیه می شوند، در صورت راهیابی به مرحله نهایی، تیم سازنده برنده اعلام می شود.

وی گفت: آثار مستند، پویانمایی و نمایشی با محوریت موضوعات جشنواره در پایگاه خبری، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، مطبوعات، صدا و سیما و یا رسانه های مستقل استان منتشر شود و آثار ارسالی موضوع اصلی باشد. از جشنواره و به تفصیل موضوعات هر فصل به جشنواره ارسال می شود.

امیری با بیان اینکه آثار ارسالی به جشنواره باید در بازه زمانی 11 فروردین تا 24 دی ماه 1401 منتشر شود، افزود: هر نفر می تواند در هر قالب جشنواره حداکثر 4 اثر ارسال کند.

دبیر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: آثار باید از طریق سایت بسیج رسانه استان به نشانی http://khorasanshomali.basijrasaneh.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و آثار از طریق ایمیل یا دستی به دبیرخانه ارسال شود. پذیرفته نخواهد شد. شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید