افتتاحیه پوستر هشتمین جشنواره رسانه ای ابودر


ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878625

پوستر هشتمین جشنواره رسانه ای ابودر با حضور فرمانده کل سپاه رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پوستر هشتمین جشنواره رسانه ای با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی دیگر از پاسداران رونمایی شد. ، و مدیران

عباس محمدیان رئیس بسیج رسانه در حاشیه این مراسم گفت: مقام معظم رهبری در آخرین فرمایشات خود رسالت های مهمی را برای اصحاب رسانه تعیین کرده اند.

وی ادامه داد: بر این اساس رسانه ها وظیفه دارند در گام دوم انقلاب به وظیفه اصلی خود که آگاه سازی جامعه برای حرکت به سمت تعالی به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

محمدیان افزود: هشتمین دوره جشنواره رسانه ای ابودر بر همین اساس با نگاهی نو و جهت گیری متمرکزتر برگزار می شود و در عمل با هدف ارتقای تولیدات رسانه ای در سراسر کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به لزوم امیدواری به افکار عمومی خاطرنشان کرد: رسانه ها ظرفیت بالایی برای بیان اتفاقات و تحولات دلگرم کننده در کشور دارند و در صورت به حداکثر رساندن این ظرفیت، شاهد خنثی شدن اقدامات ضد ایرانی توسط رسانه های معاند خواهیم بود. “

رئیس سازمان رسانه ای بسیج گفت: ارتقای کمی و کیفی رسانه ها به افزایش اقتدار آنها در اخبار کمک می کند که از اهداف جشنواره ابودر است.

وی گفت: جشنواره ابوذر با ایجاد فضای رقابتی به دور از هیجانات کاذب و سیاست و آثار متعارف، توانایی ارتقای تولیدات رسانه ای را دارد و این یکی از مزیت های نسبی این جشنواره است.

محمدیان با بیان اینکه جشنواره ابوذر امروز به بلوغ رسیده است، تصریح کرد: بی شک ظرفیت بالای این جشنواره باعث شده تا بزرگترین و جامع ترین جشنواره رسانه ای کشور باشد.

وی گفت: هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در قالب گزارش خبری، گزارش پژوهشی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، عنوان، اینفوگرافیک، فیلم، عکس، نماهنگ، مستند تصویری و پادکست برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خاطرنشان کرد: موضوعات هشتمین دوره این جشنواره «تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی»، «تبیین جهاد»، «ارتباط رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «اعلامیه گام دوم انقلاب است»، «امید و نشاط»، «خانواده، جامعه و تولد»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی».

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید