حمایت مدیران رسانه و متولیان فرهنگی مورد نیاز است/برگزاری جشنواره رسانه ای ابودر ظرفیت شناخت افراد توانمند در این عرصه را دارد.


ساعت: 15:26
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880875

احسان ربیعی گفت: در حوزه رسانه حمایت مدیران و متولیان فرهنگ نیاز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ احسان ربیعی رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری صبح امروز در دیدار با خانواده یگانه شهید عرصه رسانه استان شهید وهاب شرهانی کرانی و رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: شهرانی در سال 1339 در روستای کاران از توابع شهرستان فارسان به دنیا آمد و 22 سال از عمر خود را در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی سپری کردند و پس از مسئولیت های مختلف در 18 بهمن 1361 به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

وی تصریح کرد: در دنیای امروز هر فردی به عنوان صاحب رسانه فعالیت می کند و این امر به دلیل گسترش وسایل ارتباطی و فضای مجازی رخ داده است.

رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: در جنگ گسترده رسانه ای امروز باید هوشیار بود و همچنین نباید دشمن کار رسانه ای خود را در نهادی به نام اف بی آی فراموش کرد. دپارتمان تحقیقات پلیس فدرال آمریکا با استفاده از مجرب ترین ژنرال ها و پیشرفته ترین تجهیزات و فرماندهی خود، اهمیت کار رسانه ها را آشکار می کند و نشان دهنده میدانی است که ایران در آن با دشمن مواجه است.

ربیعی تصریح کرد: در حوزه رسانه حمایت مدیران و متولیان فرهنگی نیاز است که اگر این افراد قاطعانه و محکم در عرصه رسانه وارد شوند می توانیم ضربات سنگینی به دشمنان وارد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر نیز بر همین اساس به منظور شناسایی ظرفیت های رسانه ای موجود در چهارمحال و بختیاری و معرفی افراد توانمند در این عرصه برپا شد و امیدواریم این اقدامات به موتوری برای موفقیت در عرصه رسانه تبدیل شود.

ربیعی تصریح کرد: امروز ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر به طور رسمی در استان آغاز می شود و اطلاع رسانی جامع از طریق رسانه ها انجام می شود تا افراد فعال در حوزه رسانه بتوانند در 11 حوزه اصلی و 13 حوزه برنامه ریزی شده فعالیت خود را آغاز کنند. .

وی در پایان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه می توانند آثار خود را تا 9 آبان ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: برنامه نهایی نیز در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار و برگزیدگان برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی خواهند شد. صحنه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید