کار فرهنگی در اولویت برنامه های بسیج باشد/ متولیان فرهنگی کشور دغدغه ای ندارند

ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785778

عزت الله بیگانه با بیان اینکه کار فرهنگی باید در اولویت برنامه های بسیج باشد، خاطرنشان کرد: در تفکر بسیج، فعالیت و رشد فرهنگی به معنای شناخت بهتر اسلام و پاسداری از ارزش های دینی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس فرهنگی گفت: در زمان جنگ با همه کمبودها کار زیادی انجام شد، متاسفانه شرایطی پیش آمده که محلات و مساجد کمبود بودجه را مهم ترین دلیل کمبود امور فرهنگی می دانند. به تیتریک گفت.

عزت الله بیگانه با اشاره به اینکه کار فرهنگی اراده قوی می خواهد، ادامه داد: کاری که بزرگانی چون شهید باهنر و شهید رجایی کردند به خاطر اراده آنها بود که در آن زمان اسمی از پول نبود.

وی افزود: فعالان فرهنگی باید جهادگر و فرهنگ شهادت باشند چرا که این روحیه هر چه پیش می رود زمینه تامین اعتبار را فراهم می کند.

وی گفت: در اوایل انقلاب مسئولانی داشتیم که ماه ها بدون حقوق و بودجه کار می کردند اما امروز حقوق های نجومی تغییری در نحوه ارائه خدمات به مردم ایجاد نکرده است.

خارجی تصریح کرد: محتوای کار فرهنگی در اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی برای انسان سازی، خودسازی، جامعه پذیری و حرکت به سمت تمدن اسلامی تعریف شده است.

وی در پایان با بیان اینکه کار فرهنگی باید در اولویت برنامه های بسیج قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در تفکر بسیج، فعالیت و رشد فرهنگی به معنای شناخت بهتر اسلام و پاسداری از ارزش های دینی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید