فعالان فضای مجازی زیرزمینی طلا و جواهرات هستند/ هدف از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال شناسایی افراد توانمند در این حوزه است.

ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785333

کاوان باربند گفت: با بهبود شرایط، فرصت برگزاری مرحله سوم این رویداد به کرونا داده شد و هدف از برگزاری آن شناسایی افراد توانمند در عرصه تولید محتوا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ” تیتریک “; صبح امروز دومین گردهمایی فعالان عرصه فضای مجازی با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در سالن شهید سبحانی سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

رئیس سازمان فضای مجازی البرز در این مراسم گفت: امروز با دو هدف تجلیل از برترین فعالان فضای مجازی بسیج و برگزیدگان دومین رویداد محتوای دیجیتال بسیج در خدمت فعالان فضای مجازی هستیم.

کاوان باربند ادامه داد: سال گذشته این گردهمایی به دلیل تاج برگزار نشد اما امسال با افول تاج توانستیم این مراسم را برگزار کنیم.

وی افزود: امروز در حال ارزیابی فعالان فضای مجازی در دو سال اخیر هستیم و قسمت دوم دومین برگزیده رویداد محتوای دیجیتال بسیج که از 4 تا 5 آبان ماه در البرز برگزار شد، خواهد بود.

مسئول فضای مجازی بسیج البرز گفت: در دومین رویداد تولید محتوای بسیج که به مدت 48 ساعت در فضای قرنطینه برگزار شد، گروه‌های شرکت‌کننده در این مدت در سه حوزه نرم‌افزاری موبایل، بازی‌های موبایلی و انیمیشن با مضامین خاص یکدیگر را تشکیل دادند.

بربند گفت: مهمترین رسالت و هدف ما کشف استعدادهای بسیج در فضای مجازی در همه عرصه هاست و 11 سال است که این علی البدل در سپاه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: ما افراد توانمند و متخصص در فضای مجازی داریم و هفته بسیج بهترین زمان برای تجلیل از زحمات همکاران در این عرصه است.

مسئول فضای مجازی استان بسیج افزود: از نظر من فعالان فضای مجازی طلا و جواهرات زیرزمینی هستند که همکاران من در شهرستان وظیفه یافتن این زیورآلات را بر عهده دارند و به محض شناسایی این استعدادها بیشترین تاثیر را دارند. در فضای مجازی شهرشان «دارم.

باربند تاکید کرد: بسیاری از نیروهای بسیجی ظرفیت بسیار بالایی در تولید محتوا دارند اما صدای آنها به جایی نمی رسد و تامین این بستر بر عهده ماست و این مهم ترین رسالت سازمان در فضای مجازی است که با انجام این کارها این استعدادها را شناسایی کنیم. رویدادها و جشنواره ها “استفاده در فضای مجازی.

وی گفت: در رویداد تولید محتوای بسیج تیم هایی داشتیم که نمی دانستند ظرفیتشان چقدر است و همین اتفاق منجر به کشف این استعدادها شد.

این کارمند افزود: در رویداد 48 ساعته تولید محتوای بسیج اتفاقات خوبی افتاد و توانستیم استعدادهای خوب زیادی را در این زمینه پیدا کنیم که برای اولین بار در این رویداد شرکت کردند.

بربند ادامه داد: موضوع این مراسم در محور بازی «تاج، بسیج و مدافعان سلامت»، نرم افزار «مدیریت بحران در محله» و نمایش پویا «محله های اسلامی، شهر ایده آل» بود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ادامه این برنامه تیم های منتخب سومین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج در البرز را مشخص می کند و تیم های منتخب استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید